• Ik weet dat er veel mensen een hekel hebben aan Miley Cyrus en ik mag haar zelf ook niet. Er is ook veel kritiek op Justin Bieber en die mag ik ook niet maar het is meer om HOE ze doen in plaats van WAT ze doen. Miley heeft bijv. eens in een blad geposeerd met alleen een laken voor haar lichaam. Dat vind ik best maar toen las ik ook nog dat ze daarna boos is op de fotograaf omdat hij haar erin heeft meegeleurd zegmaar en dat vind ik wel dom en daarom mag ik haar niet. Als je wat doet moet je er ook zelf de schuld aan hebben als je er spijt van krijgt en niet de schuld aan iemand anders geven. Justin Bieber mag ik niet omdat hij zich te stoer voordoet. Alsof hij een soort god is en -niks tegen hem- ik heb gewoon een hekel aan dat soort mensen. Niet speciaal omdat het Justin Bieber is.
    Verder zeg ik eerlijk dat ik jaloers op ze ben. Ze zijn beroemd, ze kunnen zingen, ze maken CD, ze geven concerten enz. en dat zou ik ook graag willen maar omdat ze zo doen mag ik ze niet. Ze zouden dankbaar moeten zijn dat ze dit kunnen doen en moeten ze niet zo achterlijk doen.


    Zo, dit is hoe ik er over denk. Er staan misschien dingen in waar je het niet mee eens bent bijv. dat ze kunnen zingen maar hou dat voor je want daar gaat het hier niet om.

    Ik moest dit even kwijt om te zeggen hoe ik erover denk. Zo, nu jullie :Y)


    Queen of Hell is my name

    Heeft niet iedere ster zo zijn allures?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Justin Bieber kan niet zingen, zijn stem is namelijk volledig veranderd door de computer heen.


    Life is hard and then we die

    Clockwise schreef:
    Je hebt gelijk, ookal heb ik niks tegen hen :Y)

    Kan iemand mij uitleggen waarom Justin Bieber denkt dat elk meisje voor hem valt? Hoe weten jullie dat? Hoe doet hij dan? Wrm denken jullie dat enz..

    Ik ken hem niet dus ik vraag het serieus niet om te zeggen van : oordeel niet want je kent hem persoonlijk niet. Maar echt ff serieus


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Je hebt wel gelijk.
    Alleen waar ik totaal niet tegen kan, is als ik zeg: 'Ik mag Miley Cyrus niet.' Dat ze dan zeggen, 'je bent gewoon jaloers!'
    Eh, nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    Justin Bieber kan niet zingen, zijn stem is namelijk volledig veranderd door de computer heen.

    Nee, zijn stem is wel echt. Hij zingt namelijk echt live en is door youtube ontdekt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je haalt de woorden uit me mond :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    MrsArmstrong schreef:
    (...)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Oke.
    1: Miley heeft niet ongelijk. Fotografen kunnen je echt meeleuren. Ik heb dat zien gebeuren & het is heel moeilijk om tegen een fotograaf 'nee' te zeggen.
    Maar goed. Daarbij vind ik ook dat Miley niet een 'soort sterretje' mag genoemd worden. Ze heeft talent, ze is mooi, ze heeft een mooie stem en een fantastische uitstraling. Dus zo'n soort negatieve reacties vat ik simpelweg gewoon op als jaloezie.
    2. WAAROM denkt iedereen dat Justin arrogant is? Dat is die helemaal niet ;s
    Ga hem is op twitter volgen. Hij is echt niet zoals al de rest. Hij volgt zijn fans, hij antwoordt naar zijn fans en hij schrijft ELKE dag berichtjes voor ze. God weet waar hij de tijd vindt, maar hij doet het toch, omdat wij voor hem belangrijk zijn.
    Maar oke, ik kan ook niet veel zeggen omdat ik hem niet fantastisch goed ken ofzo, maar dat geeft jou ook niet het recht om te zeggen hoe en wat hij is. Heb je hem al eens gesproken ofzo? Waarom weet je zo goed hoe arrogant hij is?

    En tenslotte; zij moeten een voorbeeld voor ons allen zijn. Zij zijn het bewijs van ons kunnen. Zij bewijzen dat wij ook kunnen wat zij doen, als we er tenminste hard voor werken. CD's maken en concerts geven is HEEL hard werken, dus vind ik dat als je zegt dat je ze haat of niet kunt uitstaan, dan is het gewoon heel dom, want dan onderschat je het werk dat zij moeten leveren om zo ver te komen. Als je ze gewoon geen goede artiesten vindt, oke, daar heb ik niets op te zeggen. Maar als je ze gewoon haat omdat ze beroemd zijn en omdat ze talent hebben, dan is dat gewoon echt dom en onaanvaardbaar. (Ik zeg nu 'je', maar ik heb het over iedereen in het algemeen)
    Justin gaat zelf pas om 2-3 uur in de nacht slapen (dank u twitter) en hij werkt echt veel te hard voor zijn leeftijd.
    Ik vind al die haatreacties gewoon op niets slaan. Daar bereik je niets anders mee dan een graad minder respect.

    Stel jezelf eens voor op hun plaats. Het is heel erg hard en moeilijk, wat zij doen. Maar ze doen het toch, ookal hadden ze net zo goed gewoon kunnen stoppen en hun leven leiden. Maar dat doen ze niet. Waarom? Voornamelijk voor fans. Justin doet het om zijn familie te helpen & voor fans. En verder doen ze het ook voor henzelf, maar dat is maar een heel klein deel van ze. Die kinderen hebben geen prive-leven meer en ze werken zich echt plat om ons te entertainen.

    Ik vind dat je daar tenminste respect voor moet hebben.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben het zo met je eens.

    Geef mij maar de echte talenten, zoals Queen, de Beatles en David Bowie.

    Dat Disneyzooitje is een groot lachertje. Die kinders sterren? Kom nou.. :')


    ars moriendi

    Siren schreef:
    Oke.


    Stel jezelf eens voor op hun plaats. Het is heel erg hard en moeilijk, wat zij doen. Maar ze doen het toch, ookal hadden ze net zo goed gewoon kunnen stoppen en hun leven leiden. Maar dat doen ze niet. Waarom? Voornamelijk voor fans. Justin doet het om zijn familie te helpen & voor fans. En verder doen ze het ook voor henzelf, maar dat is maar een heel klein deel van ze.

    Ik vind dat je daar tenminste respect voor moet hebben.


    Ik wil je zeepbel niet kapot prikken ofzo, maar daar gaat het dus écht niet om.
    Die kinders doen het om de bekendheid, daar is Miley Cyrus een prachtig voorbeeld van.
    Daarbij maken ze muzikaal gezien nieteens vernieuwende, laat staan goede muziek.

    Die kinderen hebben geen prive-leven meer en ze werken zich echt plat om ons te entertainen.

    Denk je dat nou echt? Die kinderen werken zich helemaal niet plat om ons te entertainen. Als ze het niet leuk zouden vinden en er geen aandacht mee zouden krijgen, zouden ze het écht niet doen, schat.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:06 ]


    ars moriendi

    Ik ben het deels met je eens, maar deze twee mensen die je noemt zijn juist wel héél erg dankbaar dat ze zo ver zijn gekomen.


    hoi, jij bent leuk.

    Ravel schreef:
    Ik vind het allebei niets. Ik ken die mensen niet persoonlijk, dus ik zal niet over ze oordelen. De muziek staat me gewoon niet aan :'D


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Cheshire schreef:
    (...)
    Denk je dat nou echt? Die kinderen werken zich helemaal niet plat om ons te entertainen. Als ze het niet leuk zouden vinden en er geen aandacht mee zouden krijgen, zouden ze het écht niet doen, schat.

    Haha, denk je soms dat ze daar niets voor moeten doen?
    Dan moet ik helaas jouw zeepbel doorprikken, want entertainen is heel hard werken. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Haha, denk je soms dat ze daar niets voor moeten doen?
    Dan moet ik helaas jouw zeepbel doorprikken, want entertainen is heel hard werken. (':


    lol schat, ik ben een liefhebber van Freddie Mercury en David Bowie. Ik wéét wat entertainen is, oké? =P
    edit: maar wss weet je niet wie dat zijn, aangezien jij je meer verdiept in Miley Cyrus en Justin Bieber en dat soort 'muziek'.
    En ik weet écht wel dat entertainen hard werken is hoor=P Ik heb het zelf meegemaakt. Maar je kent mij niet, dus hoe kan jij daar nou weer over oordelen? :')

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:29 ]


    ars moriendi