• Ik weet dat er veel mensen een hekel hebben aan Miley Cyrus en ik mag haar zelf ook niet. Er is ook veel kritiek op Justin Bieber en die mag ik ook niet maar het is meer om HOE ze doen in plaats van WAT ze doen. Miley heeft bijv. eens in een blad geposeerd met alleen een laken voor haar lichaam. Dat vind ik best maar toen las ik ook nog dat ze daarna boos is op de fotograaf omdat hij haar erin heeft meegeleurd zegmaar en dat vind ik wel dom en daarom mag ik haar niet. Als je wat doet moet je er ook zelf de schuld aan hebben als je er spijt van krijgt en niet de schuld aan iemand anders geven. Justin Bieber mag ik niet omdat hij zich te stoer voordoet. Alsof hij een soort god is en -niks tegen hem- ik heb gewoon een hekel aan dat soort mensen. Niet speciaal omdat het Justin Bieber is.
    Verder zeg ik eerlijk dat ik jaloers op ze ben. Ze zijn beroemd, ze kunnen zingen, ze maken CD, ze geven concerten enz. en dat zou ik ook graag willen maar omdat ze zo doen mag ik ze niet. Ze zouden dankbaar moeten zijn dat ze dit kunnen doen en moeten ze niet zo achterlijk doen.


    Zo, dit is hoe ik er over denk. Er staan misschien dingen in waar je het niet mee eens bent bijv. dat ze kunnen zingen maar hou dat voor je want daar gaat het hier niet om.

    Ik moest dit even kwijt om te zeggen hoe ik erover denk. Zo, nu jullie :Y)


    Queen of Hell is my name

    Ik ben het met je eens(krul)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik hou niet van Justin én Miley.
    Dus ben ik het eens met jou, want ik hou gewoon niet van de manier HOE ze met bepaalde dingen doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Siren schreef:
    Oke.
    1: Miley heeft niet ongelijk. Fotografen kunnen je echt meeleuren. Ik heb dat zien gebeuren & het is heel moeilijk om tegen een fotograaf 'nee' te zeggen.
    Maar goed. Daarbij vind ik ook dat Miley niet een 'soort sterretje' mag genoemd worden. Ze heeft talent, ze is mooi, ze heeft een mooie stem en een fantastische uitstraling. Dus zo'n soort negatieve reacties vat ik simpelweg gewoon op als jaloezie.
    2. WAAROM denkt iedereen dat Justin arrogant is? Dat is die helemaal niet ;s
    Ga hem is op twitter volgen. Hij is echt niet zoals al de rest. Hij volgt zijn fans, hij antwoordt naar zijn fans en hij schrijft ELKE dag berichtjes voor ze. God weet waar hij de tijd vindt, maar hij doet het toch, omdat wij voor hem belangrijk zijn.
    Maar oke, ik kan ook niet veel zeggen omdat ik hem niet fantastisch goed ken ofzo, maar dat geeft jou ook niet het recht om te zeggen hoe en wat hij is. Heb je hem al eens gesproken ofzo? Waarom weet je zo goed hoe arrogant hij is?

    En tenslotte; zij moeten een voorbeeld voor ons allen zijn. Zij zijn het bewijs van ons kunnen. Zij bewijzen dat wij ook kunnen wat zij doen, als we er tenminste hard voor werken. CD's maken en concerts geven is HEEL hard werken, dus vind ik dat als je zegt dat je ze haat of niet kunt uitstaan, dan is het gewoon heel dom, want dan onderschat je het werk dat zij moeten leveren om zo ver te komen. Als je ze gewoon geen goede artiesten vindt, oke, daar heb ik niets op te zeggen. Maar als je ze gewoon haat omdat ze beroemd zijn en omdat ze talent hebben, dan is dat gewoon echt dom en onaanvaardbaar. (Ik zeg nu 'je', maar ik heb het over iedereen in het algemeen)
    Justin gaat zelf pas om 2-3 uur in de nacht slapen (dank u twitter) en hij werkt echt veel te hard voor zijn leeftijd.
    Ik vind al die haatreacties gewoon op niets slaan. Daar bereik je niets anders mee dan een graad minder respect.

    Stel jezelf eens voor op hun plaats. Het is heel erg hard en moeilijk, wat zij doen. Maar ze doen het toch, ookal hadden ze net zo goed gewoon kunnen stoppen en hun leven leiden. Maar dat doen ze niet. Waarom? Voornamelijk voor fans. Justin doet het om zijn familie te helpen & voor fans. En verder doen ze het ook voor henzelf, maar dat is maar een heel klein deel van ze. Die kinderen hebben geen prive-leven meer en ze werken zich echt plat om ons te entertainen.

    Ik vind dat je daar tenminste respect voor moet hebben.


    Ach, kom op zeg.. Als ik Miley niet mag omdat ze voor mij arrogant overkomt ben ik echt niet jaloers? Daar kun jij niet over oordelen, júist niet omdat jij toevallig wél fan van haar bent. Dus wat jij nu concludeert vind ik kant en klare onzin.

    Oké, dat was punt 1.

    Over die Justin Bieber gesproken, oké, hij kan arrogant overkomen, ja, dat betekent niet dat-ie het is, inderdaad. Maar wie ben jij om te weten of dat niet z'n imago is, en misschien is-ie in real life wel een gore klootzak. Dat weet jij ook niet. Waar ik je dan wel weer gelijk in geef is dat je hem niet arrogant kan noemen als je hem niet kent, je kan hem wel arrogant vinden, oftewel, vinden dat hij zo doet/zo overkomt.

    En wat de rest van jouw enorme bericht betreft B). Ehm. Waar was ik.. Oja. Wat jij zegt; ze moeten een voorbeeld zijn. Ehm, sorry, maar tegenwoordig zijn er zelden artiesten nog origineel wat betreft hun muziek. Die muziek die Justin Bieber of Miley Cyrus maken is nou niet dé uitvinding van het moment. Dus ze zijn heus niet voor iedereen een voorbeeld. Althans, in ieder geval niet voor mij, mijn idool is Emilie Autumn.

    Maargoed. Dat vind ik dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cheshire schreef:
    (...)

    lol schat, ik ben een liefhebber van Freddie Mercury en David Bowie. Ik wéét wat entertainen is, oké? =P

    En ik weet dat niet dan? Ik luister naar sir Elton John, Cyndi Lauper, Michael Jackson & The Police al ongeveer heel mijn leven.
    Ik weet ook waar ik het over heb, dus je moet er niet mee afkomen dat ik geen enkel idee heb van mensen en entertainers en dat ik in mijn eigen wereldje leef ofzo. Toevallig is dat precies het richting dat ik doe en waar ik later mijn kost mee ga verdienen, mensenkennis.
    Dit is het eind van mijn deelname aan deze discussie.


    Where there is a sea there are pirates...

    Aprella schreef:
    (...)

    Ach, kom op zeg.. Als ik Miley niet mag omdat ze voor mij arrogant overkomt ben ik echt niet jaloers? Daar kun jij niet over oordelen, júist niet omdat jij toevallig wél fan van haar bent. Dus wat jij nu concludeert vind ik kant en klare onzin.

    Oké, dat was punt 1.

    Over die Justin Bieber gesproken, oké, hij kan arrogant overkomen, ja, dat betekent niet dat-ie het is, inderdaad. Maar wie ben jij om te weten of dat niet z'n imago is, en misschien is-ie in real life wel een gore klootzak. Dat weet jij ook niet. Waar ik je dan wel weer gelijk in geef is dat je hem niet arrogant kan noemen als je hem niet kent, je kan hem wel arrogant vinden, oftewel, vinden dat hij zo doet/zo overkomt.

    En wat de rest van jouw enorme bericht betreft B). Ehm. Waar was ik.. Oja. Wat jij zegt; ze moeten een voorbeeld zijn. Ehm, sorry, maar tegenwoordig zijn er zelden artiesten nog origineel wat betreft hun muziek. Die muziek die Justin Bieber of Miley Cyrus maken is nou niet dé uitvinding van het moment. Dus ze zijn heus niet voor iedereen een voorbeeld. Althans, in ieder geval niet voor mij, mijn idool is Emilie Autumn.

    Maargoed. Dat vind ik dan.

    Misschien zijn ze inderdaad niet bijzonder origineel, maar ze zijn wel een voorbeeld voor mensen die dromen hebben en die die willen realiseren. Als het hun lukt, dan hebben wij toch meer moed om het ook te proberen?
    En nee, ik zeg niet dat ik dan iedereen jaloers vind die Miley Cyrus niet goed vinden, maar als je haar niet goed vindt, dan kunnen al die negatieve reacties zoals dat haar zang kattengejank is, ook achterwege gelaten worden. Dat is alleen maar onaangenaam voor de fans om te lezen en wat brengt het haters precies op? Wat voor voldoening? Ik zou zeggen: geen.
    Dus dat is dan ook weer doelloos.
    Nee, ik weet ook niet of hij wel arrogant is of niet, maar dat weet niemand dus moet je er ook niet over gaan oordelen. Ik heb in ieder geval een reden waarom ik hem niet arrogant kan noemen. Hij zei dat hij het doet voor zijn familie, om ze te helpen en voor zijn fans. Dat heb ik dus niet veel mensen horen zeggen en als ik op zijn plaats was, dan zou ik juist hetzelfde doen.
    Ik vind dat negatieve reacties van haters heel erg egoistisch zijn, want ze houden geen enkele rekening met de fans en hun gevoelens.
    En denk je dat ik alleen fan ben van tienersterretjes zoals Selena Gomez? Ik vind ze goed, maar ze zijn niet de enige.
    No Doubt is namelijk mijn favoriete band, maar ik luister naar heel veel verschillende artiesten en ik ga niet mijn vrije tijd te verspillen door haatreacties te plaatsen over groepen die ik niet leuk vind.
    Ik heb respect voor alle artiesten, omdat zij deze wereld dynamisch en aangenaam maken.


    Where there is a sea there are pirates...

    miley cyrus had ook naaktfoto's of soort van


    sorry als dit al is gezegt

    Aprella schreef:
    (...)

    Ach, kom op zeg.. Als ik Miley niet mag omdat ze voor mij arrogant overkomt ben ik echt niet jaloers? Daar kun jij niet over oordelen, júist niet omdat jij toevallig wél fan van haar bent. Dus wat jij nu concludeert vind ik kant en klare onzin.

    Oké, dat was punt 1.

    Over die Justin Bieber gesproken, oké, hij kan arrogant overkomen, ja, dat betekent niet dat-ie het is, inderdaad. Maar wie ben jij om te weten of dat niet z'n imago is, en misschien is-ie in real life wel een gore klootzak. Dat weet jij ook niet. Waar ik je dan wel weer gelijk in geef is dat je hem niet arrogant kan noemen als je hem niet kent, je kan hem wel arrogant vinden, oftewel, vinden dat hij zo doet/zo overkomt.

    En wat de rest van jouw enorme bericht betreft B). Ehm. Waar was ik.. Oja. Wat jij zegt; ze moeten een voorbeeld zijn. Ehm, sorry, maar tegenwoordig zijn er zelden artiesten nog origineel wat betreft hun muziek. Die muziek die Justin Bieber of Miley Cyrus maken is nou niet dé uitvinding van het moment. Dus ze zijn heus niet voor iedereen een voorbeeld. Althans, in ieder geval niet voor mij, mijn idool is Emilie Autumn.

    Maargoed. Dat vind ik dan.

    Miley Cyrus vind ik geweldig, maar met Justin Bieber heb ik niet zo veel. Sommige liedjes zijn wel leuk, maar that's it.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Siren schreef:
    Oke.
    1: Miley heeft niet ongelijk. Fotografen kunnen je echt meeleuren. Ik heb dat zien gebeuren & het is heel moeilijk om tegen een fotograaf 'nee' te zeggen.
    Maar goed. Daarbij vind ik ook dat Miley niet een 'soort sterretje' mag genoemd worden. Ze heeft talent, ze is mooi, ze heeft een mooie stem en een fantastische uitstraling. Dus zo'n soort negatieve reacties vat ik simpelweg gewoon op als jaloezie.
    2. WAAROM denkt iedereen dat Justin arrogant is? Dat is die helemaal niet ;s
    Ga hem is op twitter volgen. Hij is echt niet zoals al de rest. Hij volgt zijn fans, hij antwoordt naar zijn fans en hij schrijft ELKE dag berichtjes voor ze. God weet waar hij de tijd vindt, maar hij doet het toch, omdat wij voor hem belangrijk zijn.
    Maar oke, ik kan ook niet veel zeggen omdat ik hem niet fantastisch goed ken ofzo, maar dat geeft jou ook niet het recht om te zeggen hoe en wat hij is. Heb je hem al eens gesproken ofzo? Waarom weet je zo goed hoe arrogant hij is?

    En tenslotte; zij moeten een voorbeeld voor ons allen zijn. Zij zijn het bewijs van ons kunnen. Zij bewijzen dat wij ook kunnen wat zij doen, als we er tenminste hard voor werken. CD's maken en concerts geven is HEEL hard werken, dus vind ik dat als je zegt dat je ze haat of niet kunt uitstaan, dan is het gewoon heel dom, want dan onderschat je het werk dat zij moeten leveren om zo ver te komen. Als je ze gewoon geen goede artiesten vindt, oke, daar heb ik niets op te zeggen. Maar als je ze gewoon haat omdat ze beroemd zijn en omdat ze talent hebben, dan is dat gewoon echt dom en onaanvaardbaar. (Ik zeg nu 'je', maar ik heb het over iedereen in het algemeen)
    Justin gaat zelf pas om 2-3 uur in de nacht slapen (dank u twitter) en hij werkt echt veel te hard voor zijn leeftijd.
    Ik vind al die haatreacties gewoon op niets slaan. Daar bereik je niets anders mee dan een graad minder respect.

    Stel jezelf eens voor op hun plaats. Het is heel erg hard en moeilijk, wat zij doen. Maar ze doen het toch, ookal hadden ze net zo goed gewoon kunnen stoppen en hun leven leiden. Maar dat doen ze niet. Waarom? Voornamelijk voor fans. Justin doet het om zijn familie te helpen & voor fans. En verder doen ze het ook voor henzelf, maar dat is maar een heel klein deel van ze. Die kinderen hebben geen prive-leven meer en ze werken zich echt plat om ons te entertainen.

    Ik vind dat je daar tenminste respect voor moet hebben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ravel schreef:
    Ik vind het allebei niets. Ik ken die mensen niet persoonlijk, dus ik zal niet over ze oordelen. De muziek staat me gewoon niet aan :'D


    Jaybee dude (: