• Wat ik nu ga zeggen gaat lang niet over iedereen, maar over het algemeen. And don't shoot the messenger. (cat)

    Q is gewoon een hele meelopersbende. Een paar vinden TH goed, iedereen vindt TH goed. TH wordt minder populair, meer als de helft vindt TH niet meer goed. Justin Bieber is 'in' bij sommige, hij is 'in' bij iedereen. Eén iemand wordt emo/scene/heeft een 'eigen stijl', iedereen wordt/heeft dat. Eén iemand wilt piercings en tattoo's, iedereen wilt het. Twilight wordt een hit, iedereen vindt het een goede film en iedereen begint van vampieren te 'houden', etc.

    Ja, oké, het is niet mooi om zoiets te zeggen en zeker niet door te zeggen "iedereen", want dat is niet zo, maar ik heb ergens toch gelijk? (cat)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 13:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Maar je merkt het toch ook in het gewone leven? Smalle broeken zijn in, (bijna) iedereen loopt rond met smalle broeken. Grote brillen zijn in, (bijna) iedereen loopt met grote brillen rond.
    Is het niet een beetje menselijk om 'in' te willen zijn?
    Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Hier op quizlet zullen er wel wat mensen zo zijn, maar ik denk dat er ook vele hunzelf blijven.

    Ik blijf eigenlijk altijd mezelf (ik weet het, dom om dat over jezelf te zeggen, maar het is wel zo), want ik heb een totaal andere stijl + muzieksmaak als de meesten hier (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat is altijd zo,de mens is een kudde dier en wilt het liefs net zo zijn als anderen zodat ze niet te veel opvallen. En als je niet zo als de rest ben dan kan je meteen in ieders neusgaten kijken om het maar z te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vond th leuk -jaren geleden- , ik heb mijn eigen stijl, ik vind Justin bieber niet leuk -dont hate me- ik heb 3 tattoo's en 12 piercings xD en ik ben sinds mijn 8ste vampier verslaafd <3

    Maar ik loop niet mee, ik snap idd wat je bedoeld hoor, de een komt ergens mee en de ander neemt het over, dat merk ik ook. Maar ik denk dat de meerderheid dat niet doet om na te doen maar gewoon voor zichzelf, niet iedereen idd maar er zijn wel mensen ...

    X

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 14:00 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    op zich heb je wel een punt, vooral de rage met bekende heren xD Toen ik hier net op zat begonnen meiden met de TH verhalen. op gegeven moment was het zo erg dat je er niet meer omheen kon of heel Q was overheerst door TH. Mede daardoor ben ik echt volgens mij al 1,5 jaar niet meer op Q geweest.

    Toen ik voor een paar maanden geleden weer eens een kijkje ging nemen was het gelukkig afgezakt met TH maar krijg je justin bieber, twilight, en wat is het? vampire diaries en weet ik t :P

    Het is niet erg, maar het zijn wel fases waar iedereen doorheen gaat.

    gelukkig zijn er dan nog wel mensen die geen fanfictions schrijven(waaronder ikzelf) maar die worden gewoon een stuk minder gelezen omdat er geen bekenden in voorkomen. Best jammer vind ik want er zitten supergoede verhalen tussen

    Exercitus schreef:
    Dat is altijd zo,de mens is een kudde dier en wilt het liefs net zo zijn als anderen zodat ze niet te veel opvallen. En als je niet zo als de rest ben dan kan je meteen in ieders neusgaten kijken om het maar z te zeggen.
    Ik snap het wel, maar hier lijkt het zo dat 'normaal zijn', 'anders zijn' in het normale leven is, als je begrijpt wat ik bedoel. :')


    Only losers can act the way you do

    Ik denk dat vele hier anders zijn en in de echte wereld normaal zijn. Volgens mij past iedereen zich steets aan aan de omgeving.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, ik vind van niet :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Exercitus schreef:
    Ik denk dat vele hier anders zijn en in de echte wereld normaal zijn. Volgens mij past iedereen zich steets aan aan de omgeving.
    Daar kun je een punt hebben. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Dat is heus niet alleen door en in Quizlet hoor. En nu kijk je alleen naar die, er zitten nog zoveel anderen hier.


    blame the bully.

    Ergens heb je inderdaad gelijk.


    Happiness hit her like a train on a track

    Woehoe ik ben een meeloper. -not haha, wat je zegt klopt wel maar iedereen is hier anders dan in het echte leven. ;'3

    Ik hou wel van Tokio Hotel, maar dan vooral van de muziek. En Twilight is gay alleen Taylor is loik, en Justin Bieber is gewoon het allergayst van allemaal.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 14:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ergens klopt het wat je zegt, ergens niet. Er zullen heus wel mensen zijn die écht fan zijn van Tokio Hotel, Justin Bieber en Twilight. Maar er zijn ook mensen die zoals jij zegt meelopen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Er zijn inderdaad veel mensen zijn die gewoon meelopen om 'in' te zijn.
    Maar je hebt ook zo'n mensen
    -en ik vind dat ik een beetje zo ben-
    die gewoon meegaan met wat er 'in' is als ze het zelf ook leuk vinden,
    zo hou ik van TH, maar al langer, en niet zo overdreven.
    Ik haat Justin Bieber,
    en ik vind Twilight een leuke film, maar ik ben niet heel geobsedeerd.

    Ik vind het ook irritant dat er veel mensen zijn die gewoon van iets gaan houden om mee te zijn, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet leuk vinden.

    Dat is altijd zo, mensen willen er graag bij horen. Dus het klopt ergens wel maar ergens ook weer niet want er zitten hier ook wel echte fans. Al loopt het grootste gedeelte gewoon mee...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je hebt helemaal gelijk hoor. Mensen willen ergens bij horen. Dus houden ze maar aan wat op het moment is. Ik doe dat niet. Ik hou van Harry Potter en Twilight, dat was al voor ik op Quizlet kwam. Maar van Justin Bieber en Tokio Hotel, zal ik nooit houden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.