• Ik krijg het van men ouders, Ze beloven iets. bv. ik wou een trampoline. en men papa zei voor de herfstvakantie krijg je er een. Ik zie er toch geen staan >< of we gingen naar Tenerife, ik ben er toch niet geweest. En ik wil een hond, ik zit er al heel lang voor te zagen. Dan zeggen ze: als ge ni lacht, dan krijg je er geen ofzo. moeten wij elke dag blij zijn ofwa? >< ik krijg het ervan, als ik eind februari geen hond heb ben ik hier weg ><
    Maar nu 17 februari is alles terug goed, alle gisterenavond al, ookal heb ik een berichtje gestuurd, ik durf datniet in haar gezicht zeggen =O maar straks ga ik nog eens sorry zeggen en haar knuffelen ^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 14:19 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Naja, wel stom dat ze die beloftes aan je maken. In plaats van dat ze gelijk helder en eerlijk zijn.


    Life is hard and then we die

    Je klinkt hierin best wel gierig van dat je alles krijgt wat je wil hebben -mijn mening-
    Maar ze moeten immers wel hun beloftes waarmaken, inderdaad.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Je klinkt hierin best wel gierig van dat je alles krijgt wat je wil hebben -mijn mening-
    Maar ze moeten immers wel hun beloftes waarmaken, inderdaad.

    Ja, maar een hond is het enige dat ik echt graag wil!

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2010 - 19:42 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Beloftes moet je nakomen. Daarom beloof ik haast nooit wat -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, maar een hond is het enige dat ik ECHT GRAAG WIL!

    Je kan niet altijd alles krijgen wat je wílt krijgen (;


    your eyes are like stars in the night.

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, maar een hond is het enige dat ik ECHT GRAAG WIL!
    Laat dan zien dat je zo een beest kan verzorgen en jij ook degene bent die ervoor gaat zorgen, en niet je ouders.


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je kan niet altijd alles krijgen wat je wílt krijgen (;

    Ja, wat ik krijg wil ik niet, wat ik wel wil krijg ik niet, en ik ga blijven zagen..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Laat dan zien dat je zo een beest kan verzorgen en jij ook degene bent die ervoor gaat zorgen, en niet je ouders.

    hoe dan? bij hun helpt precies niets ><

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 17:33 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Beloftes hoor je na te komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, wat ik krijg wil ik niet, wat ik wel wil krijg ik niet, en ik ga blijven zagen..

    Dat klonk best ondankbaar..


    your eyes are like stars in the night.

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, maar een hond is het enige dat ik ECHT GRAAG WIL!

    Dan koop je er zelf toch een? (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Inspiration schreef:
    (...)
    hou dan? bij hun helpt precies niets ><
    Probeer het dan in ieder geval, daarmee kom je verder dan als je niets doet.


    Life is hard and then we die

    Praat met hen over die beloftes. :]


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Praat met hen over die beloftes. :]

    nu niet hoor, ik ben uitgevlogen :$ van boosheid


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja, nou als je wegloopt/uit huis gaat/weg gaat, omdat je geen hond krijgt. Of geen spullen krijgt, dan kun je je afgaan vragen wat voor verwend nest je bent. Sorry :X, maar zo komt het echt bij mij over. Ik heb vroeger ook nooit spullen en dingen gekregen. Ik liep met de oude kleren van mijn oudere broer en zus rond en ik kreeg nooit nieuw speelgoed of nieuwe dingen. Ik kreeg pas zakgeld op mijn 13e tot mijn 16e en dat was ook maar een euro of 2.

    Dus, als je voor de rest nog krijgt wat je nodig hebt heb je in mijn ogen niet bagger veel te klagen. Natuurlijk, leuk is anders.. maar toch.

    Praat met je ouders over de dingen die ze je beloven en niet nakomen. Als ze je niet serieus nemen dan moet je ze gewoon niet meer geloven. En iedere keer als ze je iets beloven gewoon vragen of je ze wel moet geloven, omdat ze altijd van dat soort loze dingen zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 17:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.