• Ja hoor, het is weer raak met mijn lerares Engels.
    Ik zou vandaag mijn presentatie houden over een boek dat ik had gelezen, maar gisteren zei ze tegen mij dat er teveel mensen waren voor die dag en ik het dus maandag moest doen in een inhaal uur, maar dan moest ik wel 2 uur wachten want ik was als laatste ingepland (goh, toevallig).
    Nou goed, daar was ik mee akkoord gegaan want anders moet ik 'm tijdens de toetsweek inhalen. Ik zei een uur voor de les nog een beetje cynisch: 'nou zul je zien dat ze naar me toekomt en zegt dat ik 'm vandaag had moeten doen.' En ja hoor, zegt ze heel vrolijk dat ze er vanuit ging dat ik 'm vandaag hield. Toen ik haar erop wees dat ik voor maandag had afgesproken zei ze dat ik toen had moeten zeggen dat het niet klopte. Maar zij had tegen mij gezegd dat er teveel mensen zouden presenteren en het dus niet kon, dus het is haar fout. Vroeg ze of ik 'm niet alsnog wilde doen, onvoorbereid. Maar ik gun haar het genoegen niet om mij een onvoldoende te geven.

    Oftewel: ze probeert me zoveel mogelijk te vernederen. Óf ik haal een laag cijfer, óf ik moet tot 6 uur 's avonds op school zijn.
    Fack dat, ik haat haar. En ik heb nu een nóg drukker weekend >.<

    Nog meer leraren-haat hier?


    I clicked my heels and wished for you.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:28 ]

    Mijn leerkrachten vallen allemaal heel goed mee. (:


    Only losers can act the way you do

    Ik heb ook zo'n lerares voor Engels, en ze is ook nog een mijn mentrix.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik heb ook zo'n lerares voor Engels, en ze is ook nog een mijn mentrix.

    ._. that sucks
    Hoe overleef je dat dan, haar zoveel mogelijk mijden?


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    (...)
    ._. that sucks
    Hoe overleef je dat dan, haar zoveel mogelijk mijden?


    Ja, ik heb geen grote problemen op school, en haal hoge cijfers. Dus ik hoef geen gesprekken. Maar soms moet ik blijven voor gesprek en dan wacht ik 2 uur. En het enige wat ze zegt 'Het gaat goed, ga zo door. Nu kun je gaan.'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn docenten vallen eigenlijk wel mee. Tenminste, zolang je de les niet stoort. En dat doe ik niet, dus dat komt goed:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Omg, dat suckt echt hard. Ik heb ook tonnen van voorbeelden, maar ben te lui om ze te typen x:

    KindLieftTom schreef:
    Mijn docenten vallen eigenlijk wel mee. Tenminste, zolang je de les niet stoort. En dat doe ik niet, dus dat komt goed:Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou dat mens ook niet kunnen uitstaan ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn lerares van Muzikale Opvoeding (wat een rotvak is, trouwens) haat me ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gelukkig heb ik altijd leraren die mij gewoon mogen. In mijn klas zijn er soms kinderen die gewoon echt aartsvijanden zijn met die leraar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Al mijn leraren zijn zo kut, als het een troost mag zijn (':

    Renaissence schreef:
    Mijn leerkrachten vallen allemaal heel goed mee. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    UNCOMMON schreef:
    Omg, dat suckt echt hard. Ik heb ook tonnen van voorbeelden, maar ben te lui om ze te typen x:


    None but ourselves can free our minds.