• Zo'n jongen van 4Havo waar ik en mijn vriendinnen best wel veel mee omgaan, heeft ADHD of zo - hij is in ieder geval altijd hyperactief. En vandaag was hij zijn pil vergeten te nemen... Hij was gewoon... WOEJJ! - ik ken geen woorden om zijn acties te beschrijven.
    Ging die stomkop ook nog ijs eten o_O
    - stiekem was het best gezellig, want we zaten in de pauzes buiten en hij was maar aan het hyperen en gestoord aan het doen, hihi.

    Kennen jullie ook zulke mensen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben zelf ook zo x']


    I hope you die :3

    in mijn klas zit er zo een jongen.
    Als hij zijn pillen niet genomen heeft is hij zowat onhandelbaar en dan mag ik altijd in zijn rug zitten en lopen we de hele school rond!
    (yeah)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb ook zoiets en als ik mijn pillen vergeet of als ze op zijn dan kan ik me totaal niet meer concentreren en mag ik zelfs thuis blijven (cat)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 15:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    mijn broer, maar hij neemt er geen pillen voor


    heel irritant


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bij mij in de klas zit ook zo'n jongen. Als hij al pillen heeft geslikt loopt hij de hele klas door, dus ik denk dat hij zo hyper is dat het gewoon irritant wordt als hij geen pillen slikt. Gelukkig nog nooit gebeurd.
    Maar hij mag ook eten en drinken in de klas vanwege zijn pillen ofzo en daar maakt hij altijd misbruik van. Zit hij gewoon energydrank te drinken, zegt de docent dat hij dat weg moet stoppen, zegt hij: ik mag eten en drinken in de klas. En daar kunnen ze niks op terug zeggen, want het mag inderdaad. Echt alsof energydrink zo goed voor hem is met die ADHD:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Haha, mijn beste vriendin heeft ADD, en als zij haar pillen vergeet, gaat het écht helemaal fout in de klas. :'D
    Dan word ze eerst heel erg hyper, daarna opgefokt, dan verdrietig en dan boos en geirriteerd. :'D


    You move me ......... Kurt

    Haha ja, als ik ze zie springt ze altijd op mij en dan staat ze nog verder rond te springen van hyperactiviteit :') voor de rest is ze normaal :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ken jou! (doeg)

    ja heel veel zelfs(zelf ben ik heel vaak druk maar heb geen ADHD)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar wat deed hij dan allemaal?


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn broertje heeft ODD, en als die zijn pillen niet heeft genomen is hij echt onhandelbaar haha.


    Save me with your love tonight.

    Vorig jaar zat er een tijdje een joch in mijn klas en die had ook ADHD en die nam dan iedere morgen zijn pil in samen met red bull. En nog zo'n gast die ik ken heeft dat ook, maar die neemt zijn pillen goed denk ik. Die heeft gewoon andere problemen.

    Haha, stiekem had ik daar best bij willen zijn :'D

    Ja een jongen die ik ken is ook zo. En hij is vet cool :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een jongen uit mijn klas heeft ADHD, Tourette, stottert en autisme
    dus ja ik ken ook zulke mensen (:

    Ik heb ook Adhd. Maar heel druk ben ik niet. Maar ik kan echt van die buien hebben en dan denkt iedereen 'wow o.O'


    SLOAN.