• Ik zit nu bij technologie, en tegen over mij zit een meisje de hele tijd te zingen :"D HAHAHA. 'Alicia Keys - empire state of mind' nog wel, en het klinkt nergens naar.
    aaaaaaaah om te gieren zeg. :"D
    Normaal heb ik echt een bloedhekel aan haar, maar dit is gewoon hilarisch. :"D


    Hebben jullie ook zulke grappige mensen in jullie klas?


    It's not the same without you.

    Haha :'D

    & ja soms wel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een stel marginalen in de klas. ;x
    Al lig ik er soms wel plat mee.

    Haha en ja, in mijn klas zitten ook grappige kinderen. Maar die zijn meestal grappig omdat ze lomp zijn :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Pearls schreef:
    Haha en ja, in mijn klas zitten ook grappige kinderen. Maar die zijn meestal grappig omdat ze lomp zijn :'D

    Ja, dan zingen ze opera of kleine kleuterliedjes. Maar diegene die er steeds mee begint is een -Woord dat ik niet mag zeggen- wijf. Ik kan haar wel schieten :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ravel schreef:
    Haha :'D

    & ja soms wel (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja, wij hebben veel fun tesamen. Wij zijn allemaal een beetje gestoord, denk ik. Maar in sommige lessen meer dan andere (A).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ja er is er zo een maar een keer deed die iets per ongeluk maar dat was echt hilarisch. Wij zaten gewoon in de klas zo aan het werk en ineens zei die zo heel serieus: 'Oh pardon.' iedereen lag plat, natuurlijk.
    En ook een andere liet tijdens de examens ineens een enorme boer xD


    Whatever you do, have fun

    mijn halve klas is grappig haha.
    en in mijn klas zit zo'n meisje en die zingt echt vetmooi.:9~


    Smiling but close to tears.

    ja ik heb iemand die heeft denkbeeldige vrienden en daar praat ze tegen en ze zingt ook wel eens zo grappig iklig altijd dubbel om haar (ze is echt vaag)(lol)


    We only can learn to love, by loving.

    Een jongen in mijn klas noemt een andere jongen steeds; Alexandros Pamperpenis. (Alexandros' zijn achternaam is eigenlijk 'Paraponiaris)


    All this dampness is damp.

    jaaah wij hebben wel eens UITGEBREID met de hele klas if you happy and you know it gezongen egt grappig en de wiskunde leraar begon te flippen xD
    En we zongen ook regelmatig de elmo song.
    Laatst tijdens een daltonuur (studie-uur) waren er 2 meisjes HEEEEEEL hard en HEEEEEEEEEEL hoog en HEEEEEEEEEEEL vals aan het zingen.
    En xChocoKoekje en een meisje in mijn klas hebben een liedje bedacht over opblaasbomen.
    Ik ging laatst naar de ikea
    En ik kocht een opblaasboom
    Hij staat nu in mn kamer
    en ik kijk er elke dag naar.
    Maar hij is heel verlegen
    Dus schreeuw niet te hard
    mijn opblaasbooooooooooooooooooooooooom
    mijn opblaasbbbboooooooooooooooooooooooooom

    (lang verhaal xD)


    I wish you were here.