• mensen ben ik lelijk?/ O.o
    ik werd daar net voor uitgescholden :C

    een fototje fan miijjjjj




    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73558

    Kvind u niet lelijk !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Godverdomme!! Door wie ben je uitgescholden???

    Gij zijt ei mooi!! EN laat die andere maar babbelen , ze zouden eerst zelf in de spiegel moeten kijken !! :@

    Ze zijn gwn jaloers!!:@:@:@


    You'll never dream alone. <3

    dude...als jij lelyk bent, dan lig ik met Bill te neuwke Oo'

    Wtf damned,gij bent prachtig meid n_n In het vervolg dat ze u lelijk noeme laat ze een foto van mij zien,wete ze wel wa lelijk is n_n

    Een beetje een onzin topic niet?
    Alsof iemand hier uberhaupt zou roepen dat je lelijk bent. Verder: kijk even in de spiegel.
    Dan zie je: niet lelijk

    >offtopic

    WTF wie zei dat ik kill die,, je bnt niet lelijk!!!!


    *He's the one.

    OMG das zo niet waar! Nou sorry hoor, dan is iedereen lelijk x|

    Meid.
    Je bent echt niet lelijk!!
    en dat meen ik

    Wtf damned,gij bent prachtig meid n_n In het vervolg dat ze u lelijk noeme laat ze een foto van mij zien,wete ze wel wa lelijk is n_n


    jij bent niet lelijk hoor schatzel^^

    Jij bent echt niet lelijk O.O!


    Take My Hand Take A Breath ...

    mar ik word zo vaak er mee uitgescholden!!!!!!!!!!!

    Kind zoals ik bij die foto al zei ik ben Jaloers op je! Zo pracht kindx3 Als jij lelijk bent vraag ik me af wat ik wel niet ben!? o.O En wie jou lelijk noemde krijgt met mij te maken!

    Kind zoals ik bij die foto al zei ik ben Jaloers op je! Zo pracht kindx3 Als jij lelijk bent vraag ik me af wat ik wel niet ben!? o.O En wie jou lelijk noemde krijgt met mij te maken!

    nou ze straan nu onder me raam met knuppel kom maar hier pleeeaasse!!!!!!!!!!!!!!!!

    (...)
    nou ze straan nu onder me raam met knuppel kom maar hier pleeeaasse!!!!!!!!!!!!!!!!

    Schat de mensen die jou zo noemen zijn gewoon jaloers op je net als ik! Ze weten niet wat ze zeggen en zijn dom stom en lelijk! Jij bent super mooi en ik word ook altijd uitgescholden voor lelijk en alles maar laat ze denken dat het je niks uit maakt! Okay en je moet een emmer koud water uit je raam gooien :Y)

    Ja renee heeft echt wel gelijk ze dat ze gewoon jaloers zijn.Ik bedoel,waarom zoude ze het anders zegge?U lelijk noeme daar make ze hun eige ni mooier mee hoor ;] En hier zijn zoveel mense da u echt wel mooi vinde,en hier op Q word altijd de waarheid gesproken.Dus geloof maar da wij zegge da gij niet lelijk bent,en laat die andere maar zegge ;]Ze kunne er niets aan doen dat ze jaloers op u zijn meid n_n