• Ik vind dat je bij iedereen zijn profielfoto, een bepaald gevoel krijgt, van hoe de persoon (die die foto gebruikt) zou kunnen zijn ^^

    (ik hoop dat iemand het snapt)

    Dus de bedoeling is, dat je zegt hoe je denkt dat de persoon boven je is (kwa karakter) aan de hand van de foto

    Snapt iemand het? wrs niet xD

    Hmm, je bent gevoelig, snel gekwetst. Maar je zal je altijd sterk willen houden. Je laat je echte 'zelf' alleen zien aan mensen die je vertrouwd.


    Moof

    Hmm, je bent gevoelig, snel gekwetst. Maar je zal je altijd sterk willen houden. Je laat je echte 'zelf' alleen zien aan mensen die je vertrouwd.
    OMG dat is echt zo waar ö ik weet niet hoe je dat uit men profiel foto kunt halen maar het klopt xD

    Maar bij jou vind ik het nogal moeilijk omdat ik hem niet goed zie ^^

    ji bent een Billfreak? :')

    ohmy ehm.. je haat barbie? =']

    ji bent een Billfreak? :')


    God, freak wath een woord, ik ben echt niet door bill geobserdeert ^^ ik vind hem gewoon, nice, vandaar, dat die men profielfoto mag zijn, hij zou vereerd moeten zijn

    ja è da heb ik ook steeds!!!xD

    ok -> aardig nieuwsgierig meisje dat nooit zomaar zou uitvliegn zonder reden en altijd ruzie zal vermijden(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja è da heb ik ook steeds!!!xD

    ok -> aardig nieuwsgierig meisje dat nooit zomaar zou uitvliegn zonder reden en altijd ruzie zal vermijden(A)
    ik had het op Keettt


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Je bent Tom Freak ? xd


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)ik had het op Keettt
    klopt ='D
    ehmmm one republic fan ofzo x]

    Dat je van Linkin Park houd.
    Ik bedoel hun muziek
    Of is dat die van One Republic, ik weet het niet alle sinds een van de twee


    Live life limitless.

    Dat je een echte rocker bent? xD


    I live for the applause, you will die for it.

    rockstar 23->euhm verlegen en probeert immer mensen te helpen ookal durf je soms niet echt voor je eign mening uit te komen

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tom fan en euh volgens mij euh wat kan je van die foto afleiden niet veel


    Live life limitless.

    Euh ik denk dat je wel aardig bent maar niet zo snel mensen vertrouwd ( dat denk ik )


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ik denk dat je meestal de kat uit de boom kijkt.. maar als je mensen goed kent en van ze houdt, dat je een goede vriendin bent waar je je verhaal aan kwijt kan en veel lol mee kan maken:)


    It's not what you say, it's about the way you say it.