• Ik vind dat je bij iedereen zijn profielfoto, een bepaald gevoel krijgt, van hoe de persoon (die die foto gebruikt) zou kunnen zijn ^^

    (ik hoop dat iemand het snapt)

    Dus de bedoeling is, dat je zegt hoe je denkt dat de persoon boven je is (kwa karakter) aan de hand van de foto

    Snapt iemand het? wrs niet xD

    xHelloChaja is nieuwschierig en is altijd wel in voor iets nieuws


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    xNIJNTJE heeft een sterke persoonlijkheid ze laat gelijk merken wat ze wel en niet leuk vind


    Your Words They Eat Right Through Me...

    deadxvampire is eenzaam(srry als het ni klopt:$) en wacht op haar grote liefde?:$


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske kan soms wel gek zijn maar wanneer iemand je iets belangrijks wilt vertellen, ben je een luiserend oor :P


    HaveFun!

    ImNotOkayMCR is druk grappig en maakt haar vrienden aan het lachen ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    en toen liep het een beetje dood -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    tomfreakske kan soms wel gek zijn maar wanneer iemand je iets belangrijks wilt vertellen, ben je een luiserend oor :P
    klopt!

    en man weer nijntje --'
    ok nu doen we liefdesvlak:p: ze probeert jongens te verleiden door even een blik te werpen per ongeluk en dan terug een andere richting te kijken om zo zijn aandacht te lokken ze houd hem in de gaten in haar ooghoeken en wacht op een teken(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...) klopt!

    en man weer nijntje --'
    ok nu doen we liefdesvlak:p: ze probeert jongens te verleiden door even een blik te werpen per ongeluk en dan terug een andere richting te kijken om zo zijn aandacht te lokken ze houd hem in de gaten in haar ooghoeken en wacht op een teken(H)


    0o Dat doe ik idd soms wel ;] En jij bent er ook weer nu jouwn liefdesvak: als je een jongen leuk zeg je gwn hallo tegen hem en loopt verder. Maar je achtervolgt hem en als hij jouw later van die blikken geeft loop je weer op hem af en praat je met hem ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...) klopt!

    en man weer nijntje --'
    ok nu doen we liefdesvlak:p: ze probeert jongens te verleiden door even een blik te werpen per ongeluk en dan terug een andere richting te kijken om zo zijn aandacht te lokken ze houd hem in de gaten in haar ooghoeken en wacht op een teken(H)


    0o Dat doe ik idd soms wel ;] En jij bent er ook weer nu jouwn liefdesvak: als je een jongen leuk zeg je gwn hallo tegen hem en loopt verder. Maar je achtervolgt hem en als hij jouw later van die blikken geeft loop je weer op hem af en praat je met hem ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    alweer dubbel -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    amai wast maar waar xD té verlegn:p ma er is wel iets van waar xD

    ok nu euhm school: nee is te saai iets anders euhmm hoe tegen ouders: slijmt bij je ouders als je iets wil en ze kunne het niet verdragen dus krijg je het toe maar als ze vast staan en niet toegeven is het enige wat je doet je andere familie leden overtuigen om jouw ouders te overtuigen(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    amai wast maar waar xD té verlegn:p ma er is wel iets van waar xD

    ok nu euhm school: nee is te saai iets anders euhmm hoe tegen ouders: slijmt bij je ouders als je iets wil en ze kunne het niet verdragen dus krijg je het toe maar als ze vast staan en niet toegeven is het enige wat je doet je andere familie leden overtuigen om jouw ouders te overtuigen(A)


    whaha echt niet x'] Als mijn moeder zegt nee dan is het ook echt nee. Zelfs ik kan haar niet over halen oke vrienden: je hebt een paar vrienden die je echt vertouwd en waar je ook echt mee om gaat. Jij bent meestal de gene die iets verzint om te gaan doen en jij kan je vrienden overhalen iets te doen


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    whaha echt niet x'] Als mijn moeder zegt nee dan is het ook echt nee. Zelfs ik kan haar niet over halen oke vrienden: je hebt een paar vrienden die je echt vertouwd en waar je ook echt mee om gaat. Jij bent meestal de gene die iets verzint om te gaan doen en jij kan je vrienden overhalen iets te doen
    wouw hoe weet jij dat?:O

    friendjes(baby): je hebt veel vrienden en hangt graag tussen hen de stoere uit slechts 1 van je vriendengroepj neme je volledig in vertrouwen en zij weet dat je buiten je stoere kant best ook snel gekwetst kunt zijn en niet altijd zo'n stoere chik bent(cool)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hmm..

    Leuke gezellig meid, hebt veel vriendinnen, ook vaak Melig en raar en houd super veel van Tom Kaulitz =D

    klopt


    houdt van kleine kinderen en is heel aardig en lachwekkend als je haar als vriendin hebt heb je geluk ze zal je nooit laten vallen en als je problemen proberen weg te lachen en je zo op andere gedachten kunnen bregne en je weer met een lach door het leven sturen(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....