• Ja, dan heb ik het over mijn gymleraar. Vandaag, ben ik er weer eens achter gekomen, wat voor een zak hij eigenlijk wel niet is.
    Ik merkte het vaker, dat hij me niet moest. Hij heeft me al vaker uitgelachen, of toen ik een keer een blessure had, reageerde hij ook al niet al te fijn.
    Lang geleden, had ik ook al een topic over hem geopend. Die keer, was hij ook al té vies bezig. Hij ging me eerst uitschelden voor vanalles en nog wat, daarna wilde hij het zogenaamd goedmaken. Ja, ik dacht: kom op: positieve instelling, je gaat gewoon je best doen. Vergeet het.

    Dusja, zoals iedere vrijdagmorgen, had ik vandaag ook gym, de eerste 2 uur. Ik ging er redelijk blij heen, moet ik zeggen. Toen ik me omgekleed had, zei Ashley tegen me, op het bankje: 'Ga je dadelijk ook mee voetballen, want dat mag het 2e uur.' Ik was like, okay, lijkt me leuk.
    Nou, toen gingen we dus rennen. No problemo, voor mij eigenlijk. Ik deed mijn best, zoals ik mezelf had voorgenomen.
    Daarna, moesten we over een kast heenspringen, schuin. Nou, dat lukte echt niet goed. Ik weet het: ik ben nou niet echt de dunste, dus vloeiend gaat het soieso al niet. Dus ik gevraagd; 'Meneer, hoe moet je die sprong dan doen?' Hij was like: 'Ja, dat is toch makkelijk? Gewoon springen.' Yeah, my butt! Het ging écht niet - maar toch, ik ging niet flauwekullen ofzo, dus ik vond dat ik niet echt fout zat. Ik kán gewoon niet turnen, of die shit.

    Nou, toen kwam het tweede uur. Ik moest plassen, en gelukkig mocht ik gaan. Toen kwam ik terug, zag ik mensen hun hand opsteken. En Ashley en Jasper, zeiden zo: 'steek je hand op, is voor het voetballen.' Dus ik stak mijn pootje op, ging netjes zitten. Komt hij de rij afgelopen, het ging echt serieus zo: 'Oke, ga maar naar buiten, jij ook, jij ook, jij ook, jij ook,' -stond ie voor me- 'jij niet.' toen liep die verder, en zei tegen iemand die naast me zat, dat zij wel mocht gaan. Dus mijn mond viel serieus open, en ik vroeg: 'Waarom mag ik niet gaan?'
    Hij zei, fucking arrogant: 'Omdat je toch nooit wat doet.'
    Toen zei Jasper: 'Maar ze zit op voetbal!'- dat is ook echt zo :]
    Maar, die kutvent, zei van: 'Pech. Ze mag niet'

    Toen heb ik maar gebadmintont. Niet dat dat niet leuk is, ik had fun, maar ik erger me gewoon aan die vent. Hij denkt dat hij alles is, dat hij me zonder pardon kan lopen kleineren en bekutten.

    Nu twijfel ik, of ik niet eens gewoon met mijn mentor zou gaan praten. (met mam ga ik 't soieso nog doen, misschien mailt zij wel naar mijn mentor)

    Oke, respect als je dit gelezen hebt, maar ik moest het echt érgens kwijt x:

    Love.

    Ooh, ik zou zo'n keiharde schijt aan zulke gasten hebben. Dat soort geintjes moet je echt niet flikken, daar maak je me razend mee.
    /Groot rechtvaardigheidsgevoel.

    Ik zou wel gewoon gaan praten, why not? Nee heb je, ja kun je krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ooh, ik zou zo'n keiharde schijt aan zulke gasten hebben. Dat soort geintjes moet je echt niet flikken, daar maak je me razend mee.
    /Groot rechtvaardigheidsgevoel.

    Ik zou wel gewoon gaan praten, why not? Nee heb je, ja kun je krijgen.

    Ik kan dus ook écht niet tegen onrechtvaardigheid.
    Oke, dankje, misschien ga ik dat echt inderdaad nog eens doen...

    Gewoon met je mentor gaan praten, anders houdt ie er nooit mee op. Succes!

    Iedereen is gelijk voor de wet, dus dat kàn gewoon niet.

    Wat een klootzak. Serieus, ik haat hem nu al, omdat hij je zo behandelt!
    Ik zou echt met je mentor gaan praten, het kan er alleen maar op verbeteren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ga jij maar naar je mentor hoor! Als ik dit lees, krijg ik echt een grote hekel aan je gymleerkracht!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zaitsev schreef:
    Ooh, ik zou zo'n keiharde schijt aan zulke gasten hebben. Dat soort geintjes moet je echt niet flikken, daar maak je me razend mee.
    /Groot rechtvaardigheidsgevoel.

    Ik zou wel gewoon gaan praten, why not? Nee heb je, ja kun je krijgen.

    Indeed.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou gewoon mee hebben gevoetbald ;x.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 15:03 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Zaitsev schreef:
    Ooh, ik zou zo'n keiharde schijt aan zulke gasten hebben. Dat soort geintjes moet je echt niet flikken, daar maak je me razend mee.
    /Groot rechtvaardigheidsgevoel.

    Ik zou wel gewoon gaan praten, why not? Nee heb je, ja kun je krijgen.


    You move me ......... Kurt

    -pakt geweer-
    Moet ik helpen, lieverd? n_n

    Ga echt met die vent praten, anders kom ik hem in zijn ballen trappen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    -pakt geweer-
    Moet ik helpen, lieverd? n_n

    Ga echt met die vent praten, anders kom ik hem in zijn ballen trappen...

    Graag, hunny _O_
    Nee, met die man zelf valt soieso niet te praten. Hij heeft een inlevingsvermogen van -2. ><

    Ik zou gewoon met je mentor gaan praten.


    Life is hard and then we die

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Graag, hunny _O_
    Nee, met die man zelf valt soieso niet te praten. Hij heeft een inlevingsvermogen van -2. ><

    Oké, op welke school zit je? Dan kom ik wel even langs ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Oké, op welke school zit je? Dan kom ik wel even langs ;D

    Graaf Huyn College in Geleen (cat)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Graaf Huyn College in Geleen (cat)

    ...
    Waar ligt dat? (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.