• Ik wil dus graag mijn username veranderen in 'Avalon'. Ik ging dus even op zoek of iemand anders deze naam ook had, bleek dat iemand deze naam had, zich heeft aangemeld en nooit meer online is gekomen. Hoezo irritant?! Dus nu kan ik het niet veranderen en dat is balen ><
    Kun je daar niet iets aan doen ofzo? o;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    een extra hoofletter ofzo ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja of een x-je erachter ofzo?


    Live life like a raver.

    Ik zal het eens proberen :)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb daar ook intense haat aan.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar ook intense haat aan.


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar ook intense haat aan.

    haha ja en ik nu nog erger, aangezien het niet kan als ik geen/meer hoofdletters doe ofzo. En anders moet je er een x achter zetten (of wat dan ook) en dan vind ik de naam niet meer mooi.
    Maak dan géén account aan!:X
    Kunnen ze die niet deleten (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee, die accounts worden niet verwijderd, dus hier is niets aan te doen.
    Wees origineler en zoek een andere naam. ;)

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 12:42 ]


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Nee, die accounts worden niet verwijderd, dus hier is niets aan te doen.
    Wees origineler en zoek een andere naam. ;)

    Kan Rutger die naam zelf niet veranderen in een nummer ofzo ? Zo worden die accounts toch niet gedeleted maar worden er ook geen leuke namen ingepikt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 12:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, iets er bij zetten maar wel irritant voor je


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar ook intense haat aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Artemis schreef:
    (...)
    Kan Rutger die naam zelf niet veranderen in een nummer ofzo ? Zo worden die accounts toch niet gedeleted maar worden er ook geen leuke namen ingepikt.
    Als we daar bij een iemand aan beginnen kunnen we bij een ander natuurlijk geen nee meer zeggen als die er ook om vraagt. Buiten dat zou het niet eerlijk zijn, want er zijn al zeker meer als 50 mensen geweest -en dan overdrijf ik niet- die vroegen of we niet een oud/niet gebruikt account konden verwijderen of aanpassen, en hen hebben we ook allemaal nee moeten zeggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Als we daar bij een iemand aan beginnen kunnen we bij een ander natuurlijk geen nee meer zeggen als die er ook om vraagt. Buiten dat zou het niet eerlijk zijn, want er zijn al zeker meer als 50 mensen geweest -en dan overdrijf ik niet- die vroegen of we niet een oud/niet gebruikt account konden verwijderen of aanpassen, en hen hebben we ook allemaal nee moeten zeggen.

    Maar kan er bijvoorbeeld niks ingesteld worden, dat een user er een bepaalde tijd niet meer op zit, zijn username veranderd in een nummer? Ik weet niks van programmeren en websites enzo dus als dat niet gaat ofzo, don't shoot me. Ik bedoel, als die gebruiker na een bepaalde tijd dan toch besluit om terug te komen, kan hij of zij de naam toch veranderen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Maar kan er bijvoorbeeld niks ingesteld worden, dat een user er een bepaalde tijd niet meer op zit, zijn username veranderd in een nummer? Ik weet niks van programmeren en websites enzo dus als dat niet gaat ofzo, don't shoot me. Ik bedoel, als die gebruiker na een bepaalde tijd dan toch besluit om terug te komen, kan hij of zij de naam toch veranderen.

    Dan kan hij/zij toch niet meer inlogen? En hoe zou jij het trouwens vinden als jou naam opeens is aangepast omdat iemand anders jou naam wilde? Dat zou je toch ook niet eerlijk vinden, of wel soms?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    (...)
    Dan kan hij/zij toch niet meer inlogen? En hoe zou jij het trouwens vinden als jou naam opeens is aangepast omdat iemand anders jou naam wilde? Dat zou je toch ook niet eerlijk vinden, of wel soms?

    Er kan een e-mail gestuurd worden? En ik vind het eigenlijk ook niet eerlijk dat mensen die hier amper een minuut gezeten hebben even een account aanmaken en daarna nooit meer iets van zich laten horen. De meeste mensen wiens naam gewild is ofzo, komen er toch niet meer op. Er kan misschien toestemming gevraagd worden aan die users ofzo, weet ik veel. En ik probeer alleen te helpen hoor, je moet me niet zo aanvallen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Er kan een e-mail gestuurd worden? En ik vind het eigenlijk ook niet eerlijk dat mensen die hier amper een minuut gezeten hebben even een account aanmaken en daarna nooit meer iets van zich laten horen. De meeste mensen wiens naam gewild is ofzo, komen er toch niet meer op. Er kan misschien toestemming gevraagd worden aan die users ofzo, weet ik veel. En ik probeer alleen te helpen hoor, je moet me niet zo aanvallen...

    Ik val niet aan, ik bekijk het voorval hier van twee kanten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.