• Oke, ik heb vanavond dus een feest van mijn vriendin, en ik ga daar heen fietsen samen met mijn crush met zijn 2en ;$ En ik moet hem ophalen van zijn werk, en daarna ga ik met hem mee naar huis -aaaah :x-
    Maargoed, het is dus anderhalf uur fietsen -ja, we zijn gek- en het regent hier nu fucking hard ._.
    En ik heb geen zin om daar helemaal verzopen aan te komen + mijn moeder dwingt me een regenpak aan te doen. Maar dat staat niet zo heel erg eh, sexy :x En dat ding is veel te groot.

    Als je vind dat ik me aanstel, pech, ik heb ongelooflijke haat aan regenpakken :Y)

    Wat zouden jullie doen? Aantrekken of niet?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm ik heb een klotehekel aan regen dus ik trek dat ding wel altijd aan. Maar als je naar je crush gaat is het natuurlijk een ander probleem... Ik zou gewoon met paraplu gaan fietsen, zie ik wel meer doen. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aantrekken haha. Of iig de broek die zitten wel lekker hoor ;x Je jas kan wel tegen water en die kan drogen tijdens het feest. Maar je broek daar moet je de hele tijd mee zitten dus als die helemaal nat is gaat dat echt irriteren hoor. -ervaring-


    when words fail, music speaks.

    Ik zou het niet aan doen, eerlijk gezegd. :')


    Tanya is de beste.

    Ik zou alleen de broek aandoen, en dan een petje of zo of je capuchon op.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    whaha, ik zou verzuipen xd
    anders zo ponyo ding?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb ook een verschrikkelijke haat aan regenpakken, maar als je daarna nog naar een feestje moet zou ik het toch doen dan heb je in iedergeval droge kleren etc. En dat zal je crush vast ook wel begrijpen haha :')
    Heel veel plezier! :3


    dream, dare, fly!

    Ik trek voor geen miljoen euro een regenpak aan. Dus ik zeg, lekker verzopen bij hem komen. Mag hij je eerst opwarmen x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goh, als je droog wilt blijven, doe je het aan.
    Als je nat wilt worden, doe je het niet aan :Y)


    -

    Livedinalie schreef:
    Goh, als je droog wilt blijven, doe je het aan.
    Als je nat wilt worden, doe je het niet aan :Y)

    Ik haat die dingen ook.. ik heb geen advies.


    ailoveejoee.

    Heroic schreef:
    Ik zou alleen de broek aandoen, en dan een petje of zo of je capuchon op.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Oh wacht. Conclusie; ik douw mijn regenpak gewoon in mijn tas als ik naar zijn werk ga toefietsen, dat is toch maar een klein stukje. En daarna gaan we naar zijn huis, dus dan kan ik hem altijd nog aantrekken (krul)
    dom


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan zou ik het toch aantrekken. Liever een belachelijk pak aantrekken dan dat ik de ganse avond nat er bij loop.

    Ik draag van me leven lang geen regenpak dan liever verzopen aankomen. En dat meen ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Of neem droge kleren mee. In een plastic tas die je dicht doet en die je dan weer in je rugzak stopt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.