• Hebben jullie een goede link ofzo waar ik de sims 2 kan downloaden?

    Kan toch niet.. volgens mij moet je echt al die 4 de CD's hebben. Dacht ik dan althans.

    It's not that easy.
    Wil je de Sims 2 downloaden, moet je héél véél doen! De Sims spellen zijn erg lastig te downloaden, in de goede versie. Volgens mij moet je eerst die dingen branden, daarna zo installeren, dat je vanalles ontwijkt, etc.
    Het is moeilijk maar het is niet net een pacman spelletje downloaden.
    Niet onmogelijk, maar voor veel mensen onbegonnen werk.

    Daarnaast zijn ze nu maar iets van 10 euro in de winkels, dus das niet zo veel.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:56 ]

    Huh veel doen? In 30 min had ik dat hele spel binnen, maar linken naar downloads is tegenwoordig illegaal. Dus ik mag dat niet doen, als jullie het doen, is het voor jullie eigen risico.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:56 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Enig idee hoe Daemon Tools werkt? Zo niet, dan zou ik er niet aan beginnen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rickjuh schreef:
    Huh veel doen? In 30 min had ik dat hele spel binnen, maar linken naar downloads is tegenwoordig illegaal. Dus ik mag dat niet doen, als jullie het doen, is het voor jullie eigen risico.

    Zo'n vriendin van mij download alles wat los en vast zit (cat) wou dat spel ook eens, en toen werd zo omgeleid dat ze eerst de cd's moest branden, daarna downloaden, daarna dit daarna dat.
    Zelf ook geprobeert maar kreeg geen goeden download plek gevonden (cat)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:58 ]

    ik heb vanmiddag ook geprobeerd maar failde zelf ook. had uiteindelijk wel een versie maar had daar de cd voor nodig o.i.d.
    en over het illegale gedeelte, muziek downloaden is dat ook. dus wat dat betreft, daar maak ik me niet zo druk om.

    Abruzzi schreef:
    Kan toch niet.. volgens mij moet je echt al die 4 de CD's hebben. Dacht ik dan althans.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb het ook geprobeerd om te downloaden, maar is niet gelukt, ik snap er niks van lol. Dus ik kan je niet helpen :Y)


    As travars

    calice schreef:
    ik heb vanmiddag ook geprobeerd maar failde zelf ook. had uiteindelijk wel een versie maar had daar de cd voor nodig o.i.d.
    en over het illegale gedeelte, muziek downloaden is dat ook. dus wat dat betreft, daar maak ik me niet zo druk om.

    Dat kreeg ik ook van iedereen te horen (cat)
    Dat je zo'n CD moest hebben/branden of iets dergelijks (cat)

    Als je een ISO download van een torrent site, is het geen probleem, je mount die ISO met deamon tools of power iso, en je installeert het, klaar.:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dat kreeg ik ook van iedereen te horen (cat)
    Dat je zo'n CD moest hebben/branden of iets dergelijks (cat)

    Ja Deamon Tools in zo'n programma wat je computer laat denken dat de cd in je pc zit zegmaar ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    calice schreef:
    en over het illegale gedeelte, muziek downloaden is dat ook. dus wat dat betreft, daar maak ik me niet zo druk om.

    Muziek downloaden is niet illegaal, alleen het verspreiden ervan ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    klinkt allemaal ingewikkeld. ik ben niet zo'n expert in dit soort dingen.
    Maar ik heb nu zeg maar install programme enzo, maar geen CD.
    Maar als ik dus Deamon Tools download dan doet die install het wel?
    Heb een torrent download btw.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Ja Deamon Tools in zo'n programma wat je computer laat denken dat de cd in je pc zit zegmaar ;p

    Oké... Weer iets geleerd :Y)

    calice schreef:
    klinkt allemaal ingewikkeld. ik ben niet zo'n expert in dit soort dingen.
    Maar ik heb nu zeg maar install programme enzo, maar geen CD.
    Maar als ik dus Deamon Tools download dan doet die install het wel?
    Heb een torrent download btw.

    Niet alleen installeren, je moet die cd zeg maar 'invoeren' in dat programma en dan gaat ie hem dus een soort van branden zeg maar. Ah damn moeilijk uit te leggen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.