• Dinsdag gaan we skieen met school en omdat ik eigelijk geen handsschoenen heb moet ik er dus kopen.Mijn moeder zegt:Ah nee Julie dat ga je niet doen doe de mijne maar aan.Maar zei snapt niet dat die kei hard jeuken en ik zit dus met mijn moeder een hele discutie te doen over die handschoenen komt mijn vader achter mij gewoon mij een klap op mijn hoofd geven en begent tegen mij te roepen als een brulaap.Ik ben boos naar mijn kamer gerend en ik kom er nooit meer uit,Ik haat ze echt funking hard!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nutteloze discussie. Je gaat je ouders toch niet "fucking hard" haten omdat je geen handschoenen mag kopen. Koop ze zelf, achter hun rug om, gebruik er een paar van een vriendin,...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je vader SLOEG je? O_o
    Ok, dat vind ik in zo'n discussie ietsje te ver gaan. Praat nog een keer met je moeder, maar hou het rustig. Geeft ze dan toch niet toe, koop ze dan zelf, of leen inderdaad van een vriendin. Je moet niet de hele dag met jeukende handschoenen rondlopen.

    Gewoon zelf kopen, in je tas verstoppen, klaar.


    ars moriendi