• Hoooi!
    HET EERSTE DEEL ISSER!! http://www.quizlet.nl/quiz/216411/th1hello-who-is-there-theyre-always-watching-you/
    Ik heb op school een nieuw verhaal bedacht! Dit is de 'inleiding'
    Het is het jaar 2051 in de buitenwijken van de enorme stad Magdenburg. We zijn net verhuisd naar een oude wijk, want mama wou daar graag wonen. Pap en mam zijn net gescheiden, en ik ga bij mam wonen. Dit huis is in 1980 gebouwd, maar in 2040 is het gerenoveerd, nadat er 25 jaar niemand heeft gewoond. De mensen die er daarna hebben gewoond, zijn volgens mij niet lang gebleven. Vandaag gaan we er voor het eerst slapen, ik bij mam in haar bed. Maar dit is ook gelijk de eerste keer dat ik het zie. We komen aanrijden, het is een wit huis, met twee verdiepingen en een kleine zolder. De buurt lijkt verlaten. Mam merkt het niet eens, ze komt meteen de auto uit en pakt twee dozen die ze mee naar binnen sjouwt. Ze opent de deur onhandig met haar sleutel, en we stappen naar binnen. Het ziet er stoffig uit, en mam pleurt ergens de dozen neer. Ze opent een gordijn, en vaal licht valt naar binnen. Het is niet supergroot, zoals die oude huizen van tv. We staan in een hal met een trap en een wc. Mam opent een deur, naar een ruimte met een groot raam die uitkijkt op de achtertuin. Er staan twee banken in. "Dit is de huiskamer." Grijnst mam. Een muur met een kozijn zonder deur leid naar de keuken. Ik loop erheen, hij oogt nogal ouderwets. "Ga je mee?" vraagt mam, en ik volg haar de kamer uit, weer naar de gang. Ze gaat voor op de trap, en ik volg. We komen uit op een kleine overloop, met 4 deuren. Achter de eerste twee deuren, zitten twee bijna identieke ruimtes. Ze zijn evengroot. het enige verschil is de kleur. "Je mag eentje van deze twee kiezen." Glimlacht mam. Ik kies degene die het minst dicht bij de deur is. De volgende is een mooie badkamer met een bad. Die daarna is de grootste kamer, de kamer van mam. Haar hemelbed staat er al. "Hier slapen we vannacht." zegt ze. We gaan weer naar beneden, en in de hal vraagt mam wat ik er van vind. Ik haal mijn schouders op. "Het is wel okay." antwoord ik.

    Het gaat erover dat dat meisje in het oude huis van T&B is komen wonen, die op mysteriouze wijze zijn doodgegaan, en hun geesten zijn er nog.
    Ik weet alleen nog geen titel! En vinden jullie het goed idee? Is weer eens wat anders dan elke keer dat jij een geest bent ^^
    xoxo

    I'm watching you

    slechte engels :P

    Oewhh ,,ik gaa nu bedenken voor JOu ,,
    Idee is geniaal:P

    Living in a haunted house

    Fsoo.. Zuigend engels,,Kweet


    Crack a bottle

    I'm watching you

    slechte engels :P


    Het heeft wel iets leuks ^^

    Super idee!

    Uhmm.. titels.. Even denken hoor x'D

    - In a old house, and the ghosts from Bill and Tom are here?!

    - Hello who is there?

    Ik weet verder niks... Maar als ik iets weet dan zeg ik het!

    They're always looking

    Ik hb nog 1 bed8 ,, Verveel me
    Enlet maar neit op mij nergens-op-slaande titels wnt ik bn hier SO slegt in en daarbij zuigt mn engels ook nog eens ^^


    Crack a bottle

    Ik vind ze leuk ^^ Nu kan ik niet meer kiezen XD
    [TH]Hello who is there? (They're always watching you) Ofzoo? xD

    Ik vind ze leuk ^^ Nu kan ik niet meer kiezen XD
    [TH]Hello who is there? (They're always watching you) Ofzoo? xD
    dies leuk :Y)

    U idee is geniaal.
    tittel;
    by your side ?
    n_n

    leuk idee

    maar ik ben ispiloos


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Hello there.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xD