• Fock, we moeten morgen een powerpointpresentatie houden. En ik en Danyel doen het over loverboys. En ik ken het nog niet...(nerd)
    En dat gaat me ook niet lukken vanavond. Maarja. Ik ben zowieso ook niet goed met presentatie's andzo. Ik stotter soms XD

    Jullie?

    xx'

    ik heb zó het schijt aan powerpointpresentaties. =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ook. :Y)
    Dat gedeelte van niet kunnen, dan. :'D
    Ik leer die dingen nooit en dan sta ik voor de klas zonder dat ik weet wat te zeggen. :Y)
    Maar ik krijg altijd wel veel punten omdat ik altijd alleen de powerpoint en text maak, meestal heb ik dan nog meer punten dan degene die wél kon spreken. :'D

    Ik haat powerpoint
    het is soo saai x_x en stom en powerpointig


    We can only learn to love by loving.

    Als het je niet lukt ga dan nu oefenen.
    Je kan je blad er toch bij houden en markeer wat steekwoorden waardoor je het verhaal weer wat kan op pakken deed ik ook met mijn boekbespreking en het hoogste wat je daarvoor kon halen was een 9 en ik had een 8.8 dus tsjaa dat is goed afgelopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij moestendat een maand terug ook doen voor Nederlands. x]
    Een 8 gekregen *is kei trots*
    Ik kan helemaal niets voorbrengen want ik begin te stotteren, prullen, me tekst vergeten enzo. Gwn bang om zoiets voor te brengen.
    Wij moesten die powerpoint dan ook nog es maken zodat ie voldoet aan de voorwaarden van een goede powerpointpresentatie. x] Hadden Tinne en ik 9.5 voor gekregen, waren onze naam vergeten te zetten onder de eerste dia x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog nooit gedaan, ik werk niet graag met Power Point. Maar dan gaat nog wel komen denk ik.
    Gewoon deze avond goed leren!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ken ik.
    Ik vergeet echt de meest logische woorden. Zoals product onlangs. Ik kon het niet anders zeggen, en nja, ik dus kei lang achter dat woord op m'n blad zoeken, totdat een medepresentator het voor mij zei x'D

    Veel succes!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay