• Als je EX-crush , die je lang geleden heeft afgewezen , heel vriendelijk tegen je doet alsof er niets gebeurd is ?
    ik haat dat zo hard :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eigenlijk niet :o
    Maar ik zou zoiets hebben van: getthehellouttamywayandleavemealone.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelukkig ken ik dat gevoel niet.
    geloof het of niet; mijn ex en ik zijn nu vrienden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hmm, ik negeer ze allemaal voor dood, dus kan ik dat gevoel niet hebben n.n moet je ook eens doen, grappig hoe ze dan bij je komen ' je bent toch niet boos? ' n.n


    It even took me by surprise

    Ja, dat is ierrie! :3

    Nog nooit gehad, gelukkig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kryptonite schreef:
    hmm, ik negeer ze allemaal voor dood, dus kan ik dat gevoel niet hebben n.n moet je ook eens doen, grappig hoe ze dan bij je komen ' je bent toch niet boos? ' n.n
    ik zat hem gewoon rustig te negeren heel de dag :'D en komt ie ineens gezellig naast me zitten om een praatje te doen ><'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ik zat hem gewoon rustig te negeren heel de dag :'D en komt ie ineens gezellig naast me zitten om een praatje te doen ><'
    weetje, ik heb dat ook eens gehad, heb ik recht in zijn gezicht gezegd ' ken ik jou?' ging die jongen met een rood gezicht weg. jaa, is best wel grof maar thoh, er zijn nog zoveel visjes in de zee n.n


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    (...) weetje, ik heb dat ook eens gehad, heb ik recht in zijn gezicht gezegd ' ken ik jou?' ging die jongen met een rood gezicht weg. jaa, is best wel grof maar thoh, er zijn nog zoveel visjes in de zee n.n
    jah ik heb nu een heel lieve vriend en ik ben echt heel gelukkig met hem maar mijn exchush is zowat zijn beste vriend dus ik moet hem echt vaak onder ogen komen en iedereen wrijft het er nog eens dik in :'D
    ik moest ooit eens gaan eten met mijn vriend , mijn excrussh en hun moeders. en toen zei men schoonmoeder jaaah vroeger viel selien op J. maar hij moest haar niet. aaaah dat was zo genant :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja dat had ik ook
    egt een rotjoch x)

    Zaitsev schreef:
    Eigenlijk niet :o
    Maar ik zou zoiets hebben van: getthehellouttamywayandleavemealone.
    (yeah)


    None but ourselves can free our minds.

    Zaitsev schreef:
    Eigenlijk niet :o
    Maar ik zou zoiets hebben van: getthehellouttamywayandleavemealone.

    Nee :x Sorry D:


    Alis volat propriis.

    OH laatmaar.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 17:01 ]

    ik ken dat gevoel xD ik doe alleen hartstikke bot terug xd
    en smeekt tie heletijd of ik hem vergeef en blablabla xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xSyll schreef:
    ik ken dat gevoel xD ik doe alleen hartstikke bot terug xd
    en smeekt tie heletijd of ik hem vergeef en blablabla xd
    naja bij ons was het , oh damn daar spreken we niet over :'D ik heb het hem nooit zelf gezegd :'D
    maar who cares now , i love my boyfriend <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H