• Hai,

    ik heb dus een probleem. Ik heb een vriendin, E en ze is heel erg leuk. En ik trek ook vaak met haar op maar als ik op school met een ander praat, K, en E staat er bij wordt ze boos en zegt E dat K en ik niet alleen staan. Ik praat altijd met E meer dan met K en dan begint E weer te zeuren dat ik haar uitsluit. K en ik sluiten haar helemaal niet uit en E moet altijd constant aandacht hebben. Er is dan ook nog een ander probleem, als ik met haar iets leuks doe is ze heel erg leuk en als ik iets vertel tegen haar dan neemt ze het serieus en als ik op school ben en haar iets vertel dan spot ze daar ook altijd mee terwijl ik daar echt serieus over praat. En dat irriteert me kinda wel. En zeker ook als ze altijd aandacht moet hebben.

    En nu begin ik haar steeds op school niet leuk meer te vinden. Maar ik wil zo'n goede vriendin niet kwijt. Wat moet ik doen? Praten lukt niet want ik weet zeker dat ze dan boos wegloopt =(.


    FireFlies Above My Head

    nou wat een rare vriendin heb je dan.
    als je niet eens normaal tegen der kan praten dan kan t toch geen goede vriendin van je zijn?
    maar het advies.
    k zou gewoon een gesprek met der beginnen en dan langzamerhand van onderwerp veranderen over haar gedrag.
    en als ze weg wilt lopen dan laat je der maar weglopen.
    maar dat lost helemaal niks op.
    dus probeer te zorgen dat ze niet wegloopt.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Als ik jou was zou ik toch proberen met haar te praten. Als ze niet naar je luistert en wegloopt, weet je meteen hoe het zit. Dan besteed ze zelf dus ook geen moeite aan jullie vriendschap.

    WickedWorld schreef:
    nou wat een rare vriendin heb je dan.
    als je niet eens normaal tegen der kan praten dan kan t toch geen goede vriendin van je zijn?
    maar het advies.
    k zou gewoon een gesprek met der beginnen en dan langzamerhand van onderwerp veranderen over haar gedrag.
    en als ze weg wilt lopen dan laat je der maar weglopen.
    maar dat lost helemaal niks op.
    dus probeer te zorgen dat ze niet wegloopt.

    Nou, op school is ze vervelend maar als we afspreken om iets leuks te doen, is ze heel erg normaal en is ze leuk en aardig. Maarja ik zal proberen met haar te praten als het te ver begint te worden.


    FireFlies Above My Head

    Ik zou met haar proberen te praten. Als ze wegloopt kan het haar blijkbaar ook niet zoveel schelen


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Predictable schreef:
    Als ik jou was zou ik toch proberen met haar te praten. Als ze niet naar je luistert en wegloopt, weet je meteen hoe het zit. Dan besteed ze zelf dus ook geen moeite aan jullie vriendschap.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb er echt een hekel aan dat je E en K als 'namen' gebruikt. Ik word daar echt verward van. ;x


    Where there is a sea there are pirates...

    Predictable schreef:
    Als ik jou was zou ik toch proberen met haar te praten. Als ze niet naar je luistert en wegloopt, weet je meteen hoe het zit. Dan besteed ze zelf dus ook geen moeite aan jullie vriendschap.