• naja aan iedereen vrolijk pasen :Y) !
    en ik wist niet waar ik dit moest zetten

    ik was gisteren bij men vriend , bart , zen familie om pasen te vieren en zijn broers en hun vriendinnen waren er ook. Maar ze waren in de namiddag naar een voetbal wedstrijd geweest en daar had hun vader tamelijk wat gedronken en was niet meer helemaal zichzelf , maar niet dramatisch dronken ofzo. ik voelde de bui al hangen.

    jah hij was maar aan het lallen tegen de nieuwe vriendin van pieter ( mijn schoonbroer ) en doordat hij teveel op had begon hij over 2009 wat voor mijn vriend een echt rotjaar is geweest omdat hij toen twee keer een zelfmoordpoging heeft gedaan , voor we samen waren. men vriend was een beetje aangeslagen en we gingen even naar buiten ik heb hem even laten afkoelen. toen het terug beter was gingen we terug bij de rest zitten , maar die vader hield echt niet op :/ hij bleef maar doorzagen over die zelfmoord en voor men vriend is die perdiode echt voorbij maar ik kan maar al te goed begrijpen dat dat een superpijnlijk onderwerp is! bart liep dus terug weg en toen ik op zen kamer kwam zag ik dat hij aan het huilen was , echt dat was verschrikkelijk ): ! ik had zo'n medelijden met hem.. maar toen was er nog niets ergs gebeurd. toen kwam die vader weer bij ons en begon hij bart echt te pesten en toen zijn de stoppen door geslagen. hij begon te roepen tegen zen pa! echt niet normaal. van GA WEG , GA ALSTUBLIEFT WEG, KWIL U NIET ZIEN! en er werd wat geduwd en die vader in zen zatte bui was dan nog zo stom om te beseffen dat het gewoon beter was om weg te gaan! ik ben tussen die twee gaan staan maar dat was geen pretje , ik werd zelf geduwd en was echt bang dat er geslagen ging worden..

    echt zo heb ik men vriend nog nooit gezien , hij is in tranen uitgebarsten en zen vader is uiteindelijk toch weggegaan! hij heeft gewoon zo'n ontzetten rotjaar gehad vorig jaar met operaties en revalidatie en al. en die vader was gewoon te stom om even na te denken met wat hij zei..

    jezus.. nu weet ik weer waarom ik geen alcohol drink :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat een lul is die vader zeg o-o En het is zielig voor die vriend van je. Miss is het wel goed geweest dat je er tussen bent gaan staan dan! ö


    Hope goes lost but never dies.

    Neverland schreef:
    Wat een lul is die vader zeg o-o En het is zielig voor die vriend van je. Miss is het wel goed geweest dat je er tussen bent gaan staan dan! ö
    echt het was verschrikkelijk om hem te zien huilen ;o ik moest er zelf ook van huilen ;o en ik weet niet was er was gebeurd als ik er niet tussen gaan staan was.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat een eikel. Sorry, maar zo komt het écht over.


    your eyes are like stars in the night.

    Omg, dat is zo erg!

    Omygod, dat is supererg. ;s


    None but ourselves can free our minds.

    Wat drank al niet met je kan doen ;$. Echt erg!

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:27 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    jaa echt het was verschrikkelijk om men vriend te zien wenen, ik voelde de pijn ofzo :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    wat een mongol!


    Alis volat propriis

    Wow, heftig :S


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Neverland schreef:
    Wat een lul is die vader zeg o-o En het is zielig voor die vriend van je. Miss is het wel goed geweest dat je er tussen bent gaan staan dan! ö


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oke. Zoiets doe je niet. Dan ben je echt een egoistische hondenlul. En dan druk ik het nog netjes uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    naja nu durf ik er niet meer binne :/ wat moet dat meisje hebben gedacht , die kwam er voor de eerste keer :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nu weet je hoe het bij ons in de weekends is. En na een tijd viel hij wss in slaap en snurkte hij iedereen naar huis, niet? -zucht diep- Ik ken het compleet..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Nu weet je hoe het bij ons in de weekends is. En na een tijd viel hij wss in slaap en snurkte hij iedereen naar huis, niet? -zucht diep- Ik ken het compleet..
    jup! mmoet zeggen dat ik toen de deur op slot heb gedaan tot ie weg was en toen ben ik naar huis gegaan :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Neverland schreef:
    Wat een lul is die vader zeg o-o En het is zielig voor die vriend van je. Miss is het wel goed geweest dat je er tussen bent gaan staan dan! ö


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.