• Dit spel wordt georganiseerd door Eywa en Hutcherson.

    De weerwolven van Wakkerdam.
    Enkele dagen geleden gebeurden er in Wakkerdam plots angstaanjagende dingen. Mensen vonden de flarden van een lijk. De burgers werden bang en dachten meteen aan het ergste: ze dachten dat er weerwolven in hun dorp woonden. Wanneer de volgende nacht weer een lijk gevonden werd en verschillende dorpsbewoners enkel 's nachts buiten kwamen, begonnen de dorpsbewoners te stemmen op wie er zich verdacht gedroeg en dood moest.
    Hoe loopt dit af?
    Winnen de Weerwolven of winnen de burgers?
    †††
    Het doel:
    Het doel van het spel is om zo snel mogelijk als burger alle weerwolven te vinden of om als Weerwolf alle burgers te vermoorden.
    Het ras dat nog als enige overblijft wint.
    †††
    De rollen:
    (één van deze rollen wordt aan jou gegeven door een van de spelleidsters.)

    Weerwolven: Deze weerwolven verslinden elke nacht een hulpeloze burger.
    Burgers: De burgers kiezen elke dag een dorpsbewoner die volgens hun een weerwolf is.

    Deze rollen zijn alleen voor de burgers:
    Cupido: Cupido kiest twee geliefden die elkaar bijstaan voor het leven. De ene kan niet zonder de andere leven, dus als eentje sterft, volgt de andere ook.
    Lam: Het lam viel in een heilige rivier. Zij die het lam wilt eten, zal worden meegesleurd in de dood.
    Dodenbezweerder: Magische krachten zorgen ervoor dat de Dodenbezweerder iemand naar keuze uit de dood mag redden, maar let op! Als de Dodenbezweerder opgepeuzeld wordt, dan gaat de geredde persoon ook weer dood.
    Notaris: De Notaris krijgt de kans een testament te schrijven. Als de Notaris gedood wordt, dan krijgt hij de kans nog een keer mee te stemmen op een dorpsbewoner.
    Jager: Zelfs de dood is voor een stoere jager niet onvermijdelijk. De jager staat er bekend om dat hij altijd zijn geweer bij zich draagt. Wanneer hij gedood wordt, mag hij zijn laatste schot nog richten op een persoon naar keuze.

    †††
    De deelnemers:
    (Maximum 15 personen.)
    - MakeBelieve
    - Lion
    - Wasteland
    - Clockwise
    - ImTheWolf
    - Waterwork
    - PUKKELxDING
    - Winnetou
    - Rugzak
    - NYC
    - Joker
    - Silvester
    - Capitivy
    - SWEETxSUGAR
    - Rennaicence


    - Dagelijks online zijn is een must voor dit spel. Elke dag (24 u) wordt er één persoon gedood door de burgers en één persoon door de weerwolven.
    Als je een dag niet kunt stemmen, meld dit dan aan Eywa of Hutcherson. Je kan dan aan ons zeggen op wie je wilt stemmen die dag.
    Doe je dit niet, dan krijg je automatisch een stem tegen je.
    - Verraad je rol nooit! Zelfs niet aan je beste vrienden. Als de spelleidsters hier achter komen word je gediskwalificeerd.

    EDIT:
    Het spel is afgelopen!
    Hier kan je alles lezen:
    http://www.quizlet.nl/stories/18388/de-weerwolven-van-wakkerdam/

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 11:44 ]


    Let the Night embrace you

    Ik wil meedoen, al snap ik er nog weinig van XD


    -

    MakeBelieve schreef:
    Ik wil meedoen, al snap ik er nog weinig van XD

    MakeBelieve schreef:
    Ik wil meedoen, al snap ik er nog weinig van XD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik wil het ook wel proberen _O_
    In het echt doe ik dit spel wel eens, maar nu ik het zo lees lijkt het zo veel moeilijker :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
    Hier staat wat info over het spel en als jullie je rol krijgen, zal ik in de pb duidelijk vermelden wat jullie kunnen/moeten doen. :]


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
    Hier staat wat info over het spel en als jullie je rol krijgen, zal ik in de pb duidelijk vermelden wat jullie kunnen/moeten doen. :]

    Ok :Y)


    -

    Ik wil echt zo graag meedoen


    Mijn geheim is geheim

    Aaaaah ik doe zeker meee!!


    Life is hard and then we die

    ik wil ook meedoen!!!!

    Ik ben beniewd wie zal zijn

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 15:31 ]


    FBI U.S.A. story

    Ik wil meedoen ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha dat heb ik wel eens gespeeld op de basisschool maar ik wil wel mee doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MakeBelieve schreef:
    Ik wil meedoen, al snap ik er nog weinig van XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil meedoen^^


    I am an idiot, I move.

    ik wil ook wel mee doen ^^

    x

    Er zijn nog twee plaatsen. ^^

    Wanneer er 15 deelnemers zijn, zal ik jullie rol
    PB'en waarin ik ook duidelijk jullie taak zal vermelden.
    We zullen dan waarschijnlijk maandag starten, zodat als jullie nog vragen hebben, die kunnen vragen. ^^


    Let the Night embrace you