• Hey Schatjes, ik gan niet met : Liefde Voor Een Rotjongen stoppen. Maar ik wil een nieuwe serie maken. Dus nu is de vraag. Zouden jullie mij willen helpen ik weet nog niet over wat ik heb nog geen titel en ik heb nog rollen nodig dus nu vraag ik hulp aan iemand. Hopelijk krijg ik reactie's op dit topic want ik wil super graag een nieuwe serie maken!

    Ik wil graag een TH verhaal maken!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    kan ik miss helpen?

    Iedereen kan helpen!
    xD


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    VoetbalVerhaal,TH-Verhaal,CB-Verhaal,JB-Verhaal??

    VoetbalVerhaal,TH-Verhaal,CB-Verhaal,JB-Verhaal??

    Ow ja een TH verhaal! xD sry was dat er vergeten bij zetten!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    th-verhaal....hmm...

    x'D*krabt aan kin*moeet wel lukken toch? xD

    Niemand een idee ook niet van titel ofzo. Je kan een rol krijgen hoor!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Oké mensen ik heb niet de hele dag. Maar hopelijk komt er iemand die een Schatje is en die mij heel goed helpt! En hopelijk komt dat meisje of die jongen heel snel! :)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hey Schatjes, ik gan niet met : Liefde Voor Een Rotjongen stoppen. Maar ik wil een nieuwe serie maken. Dus nu is de vraag. Zouden jullie mij willen helpen ik weet nog niet over wat ik heb nog geen titel en ik heb nog rollen nodig dus nu vraag ik hulp aan iemand. Hopelijk krijg ik reactie's op dit topic want ik wil super graag een nieuwe serie maken!

    Ik wil graag een TH verhaal maken!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Oké ik begin het een beetje op te geven. Ik ben bijna de enigste die hier op mijn eigen topic antwoord. Zijn er echt geen lieve kindjes die mij willen helpen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik wilw el helpen, wat zijn je voorkeuren???


    *He's the one.

    Ik wilw el helpen, wat zijn je voorkeuren???

    Ik wil graag een origineel verhaal hebben. Euhm ja bv: Een meisje die Skate. En dan word ze beroemd en zoiets. Maar allesinds iets met Skate. En ook het moet een TH verhaal zijn.
    Ik weet het ik vraag veel! xD


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    je moet altijd eerst afvragen wat voor karakter en hobby's heb ik en dna kan ej daar mee iets doen bv Bitchy en skate en dan akn ej daarrond allemaal thema's bij plakken bv beroemd worden. dan vraag ej je af waar word ze beroemd, bv op een Tv- programma over jongeren en hun droom en dan ga je zo verder..


    *He's the one.

    je moet altijd eerst afvragen wat voor karakter en hobby's heb ik en dna kan ej daar mee iets doen bv Bitchy en skate en dan akn ej daarrond allemaal thema's bij plakken bv beroemd worden. dan vraag ej je af waar word ze beroemd, bv op een Tv- programma over jongeren en hun droom en dan ga je zo verder..

    Ik wil het hierover doen. Ik wil een TH verhaal. bv: Een meisje dat door het Skate beroemd geraakt en dat ze iets krijgt met een jongen. Die jongen gebruikt haar. En dan word ze verliefd op iemand van Tokio hotel Tom dus. Maar dan vergelijkt ze Tom opeens met De jongen waar mee ze daarvoor was enz. Dus Bitchy past er denk ik wel bij.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    dus je onderwerp is dat een meisje met een bitchy karakter die grg skate beroemd word omdat haar beste vriendin haar heeft ingeschreven voor het tv-programma "Jongeren en hun droom". Enzo word ze beroemd!


    *He's the one.

    dus je onderwerp is dat een meisje met een bitchy karakter die grg skate beroemd word omdat haar beste vriendin haar heeft ingeschreven voor het tv-programma "Jongeren en hun droom". Enzo word ze beroemd!

    Aah dankje !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)