• WHIEEEE.
    -is ghappy-
    Vandaag heb ik 4 goede cijfers terug gekregen:
    7 voor biologie presentatie
    7,5 voor Frans leestekst
    7,6 voor geschiedenis SO
    En... als klap op de vuurpijl:9~
    Een 8,6 voor wiskunde B proefwerk, whoehoeeee.:9~
    Ik voel me echt slim junge.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik een 10 op een wiskunde S.O en een 10 op een wiskunde repetitie, een 10 op franse woordjes, een 10 op scheikunde symbolen, een 8 op geschiedenis repetitie en een 9 op engelse presentatie. (nerd)(nerd)


    DUDE! Get a life!!!

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd!
    Echt super goed :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    zit jij in de 4e? ;3
    -vraag me dat af door de wiskunde b enzo ;3-

    maar suuuper goed! _O_
    ik heb vandaag mijn wiskunde pw wel goed gemaakt, ik heb alleen een hélé domme fout gemaakt, waardoor ik waarschijnlijk veel punten verlies ;3 nu hoop ik dat ik nog een 6 haal ofzo, want mijn laatste punt was ook niet zo wauw x'D

    haha, nee in de derde.
    Maar
    omdat we nu bezig zijn met profielkeuzes en zo zegt hij steeds wat typisch wiskunde B of A is, en dit was een typisch wiskunde B pw haha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had een 8.6 voor Maatschappijwetenschappen, en een 7.4 voor Biologie, en een 9 voor bio dossier.
    En weetikveel meer.
    Ik was vooral trots op mijn 6 voor geschiedenis :D


    SLOAN.

    APPLExPIE schreef:
    ik een 10 op een wiskunde S.O en een 10 op een wiskunde repetitie, een 10 op franse woordjes, een 10 op scheikunde symbolen, een 8 op geschiedenis repetitie en een 9 op engelse presentatie. (nerd)(nerd)

    Oké, jij bent de echte nerd hier. En ga me niet zeggen dat je gymnasium doet of zo haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    haha, nee in de derde.
    Maar
    omdat we nu bezig zijn met profielkeuzes en zo zegt hij steeds wat typisch wiskunde B of A is, en dit was een typisch wiskunde B pw haha.(krul)

    het pw dat ik vandaag had, was eigenlijk a en b, alleen wiskunde b pw zat er niet in x'D
    --volgens mij was de helft van de andere derde klassen nog niet bij de laatste paragraaf x'D--
    -terwijl ik dat stiekem makkelijker vond dan het a gedeelte, helaas x'D *dat komt ook nooit voor x'D*-

    ik zit ook in de derde ^^

    Whipple schreef:
    (...)
    het pw dat ik vandaag had, was eigenlijk a en b, alleen wiskunde b pw zat er niet in x'D
    --volgens mij was de helft van de andere derde klassen nog niet bij de laatste paragraaf x'D--
    -terwijl ik dat stiekem makkelijker vond dan het a gedeelte, helaas x'D *dat komt ook nooit voor x'D*-

    ik zit ook in de derde ^^

    Haha. Mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ik B makkelijker vind dan A.
    B is gewoon logischer. Al denk ik neit dat ik het ga halen in de 4e, dus ik kies gewoon A, ookal haal ik daar lagere cijfers voor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Haha. Mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ik B makkelijker vind dan A.
    B is gewoon logischer. Al denk ik neit dat ik het ga halen in de 4e, dus ik kies gewoon A, ookal haal ik daar lagere cijfers voor.

    welk profiel kies je dan? ;3
    -als ik vragen mag-

    ik ga CM doen, dus kan je alleen A, of C maar dat wordt denk ik te makkelijk voor mij ;x *dit klinkt stom wat ik net typte, maar ik bedoel dat ik beter A kan doen ;3* En ik denk dat soms B makkelijker is, omdat je dan gewoon duidelijk de som krijgt, bij A krijg je toch vaker verhaaltjes vragen?
    -dat vind ik stiekem wel kut ;x-

    Whipple schreef:
    (...)
    welk profiel kies je dan? ;3
    -als ik vragen mag-

    ik ga CM doen, dus kan je alleen A, of C maar dat wordt denk ik te makkelijk voor mij ;x *dit klinkt stom wat ik net typte, maar ik bedoel dat ik beter A kan doen ;3* En ik denk dat soms B makkelijker is, omdat je dan gewoon duidelijk de som krijgt, bij A krijg je toch vaker verhaaltjes vragen?
    -dat vind ik stiekem wel kut ;x-

    Ja, ik wil ook CM doen, met A dan. Maar C zit er dan automatisch al in.. Dus ik weet het niet echt. Maar idd, verhaaltjes vind ik kuuuut.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, dat is zo. Ik wou C en M omdat ik geen Natuurkunde en scheikunde wou, maari k wou best wiskunde. Alleen toen moest het Wiskunde A zijn.... En toen koos ik maar Biologie =D


    SLOAN.

    Heroic schreef:
    (...)
    Ja, ik wil ook CM doen, met A dan. Maar C zit er dan automatisch al in.. Dus ik weet het niet echt. Maar idd, verhaaltjes vind ik kuuuut.

    Mijn broer doet B en D -hij doet NT- en volgens mij had hij mij dat verschil uitgelegt x'D haha :'DD
    maar ik ga gewoon CM doen _O_

    Whipple schreef:
    (...)
    Mijn broer doet B en D -hij doet NT- en volgens mij had hij mij dat verschil uitgelegt x'D haha :'DD
    maar ik ga gewoon CM doen _O_

    Hahhaa, jou broer is slim. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Hahhaa, jou broer is slim. ._.

    joaa soms wel -fluit-
    x'D

    Wow echt goed! (nerd)
    wou dat ik is een voldoende had voor wiskunde [x


    I love Marshawk

    goedzo


    Mijn geheim is geheim