• ik had afgepsroken met mijn crush vandaag ;

    Ik. haat. jongens.

    Het was echt kut. Hij kwam al te laat, jaja. en zijn vrienden waren er ook. Ik was met een van hun aan het praten odmat ik ze wel kende zeggen ze 'Ja hij lult echt vet vaak over je enz.' -als in, leuk, praten- en hun bleven dus en pepijn en kristel waren er ook nog dus die bleven omdat ik het wou. Kwam die eindelijk tien minuten te laat is ie alleen maar druk met zich macho te gedragen. waarom doet ie dat nou ? ;x echt hij kan zó lief zijn maar dit was echt verschrikkelijk kut. Ik had echt zin om pepijn te knuffelen - hij is mijn beste vriend- gewoon om Duco boos te maken. maar pepijn was bang dat duco hem dan in mekaar zou slaan dus wou die dat niet. ergens denk ik nu dat dat ook wel zou kunnen gebeuren. ik snap jongens gewoon niet.


    En nu heb ik dus last van mezelf, van mijn gevoelens en vooral van mijn buik. als ik alleen maar aan hem denk krijg ik buikpijn, alsof er duizenden vlinders in rondfladderen. ik heb al 2 bijna 3 dagen bijna niets gegeten, ik krijg geen hap door mijn keel. ik wil dat het over is, waarom kan je niet zelf kiezen op wie je verliefd wordt?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 17:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2010 - 17:16 ]


    We can only learn to love by loving.

    En willen jullie dan ook ontopic gaan, het gaat nu alleen over jongens en niet meer over God.

    Ravel schreef:
    Jongens gedragen zich nu eenmaal anders als ze bij hun vrienden zijn, maar dat betekend niet dat hij je niet leuk vind. Spreek gewoon een keer met hem alleen af? :3


    If we had not a soul, music would have created it.

    Lucide schreef:
    Ik haat samen met jou jongens.
    Die van mij heeft vijf keer al afgesproken en alle vijf de keren, ging het niet door, door hem!

    Sodeknetters, ik zou al na twee mislukte afspraakjes zeggen: Zout nu maar op.

    ONtopic: Ik snap niet waarom je wat ziet in iemand die je vrienden kwaad wil doen of daartoe in staat is, in de eerste plaats.
    In de tweede plaats: machogedrag spreekt me zooo niet aan ey -gayhand-


    No growth of the heart is ever a waste

    Troost je, de mijn crush heeft een gedicht voor mijn verjaardag naar me gestuurt. Allemaal lief en zo, wil het niet dat mijn beste vriendin hetzelfde heeft gekregen van HAAR crush (die kennen elkaar heel goed)
    En ze hebben het niet eens zelf geschreven.. En nu ben ik al een hele dag lang afgeleid en zo, en ik heb 2 examens, waar ik HARD voor moet leren ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Poseidon schreef:
    Als je het verhaal leest toon je ook wat respect voor haar en dan snap je het misschien ook en hoef je gelijk niet zo te regeren.-niet aanvallend bedoelt.-

    Dat ken ik ja -haat haat-.
    Helaas kan je er niks aan veranderen ._.

    Heb je het over deze titel of de eerste? Ontopic; ik vind het echt zielig voor je.


    .

    Misschien deed hij zo macho omdat er andere jongens bij waren ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Ravel schreef:
    Jongens gedragen zich nu eenmaal anders als ze bij hun vrienden zijn, maar dat betekend niet dat hij je niet leuk vind. Spreek gewoon een keer met hem alleen af? :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Marilena schreef:
    (...)
    Heb je het over deze titel of de eerste? Ontopic; ik vind het echt zielig voor je.

    Deze? wat was die eerste dan?


    your eyes are like stars in the night.

    Nicol zeg hem gewoon hoe je je voelt en spreek voortaan dan alleen met hem af!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Off topic : God bestaat niet.
    Onn topic : Ja jongens kunnen klotzakken zijn.

    Ravel schreef:
    Jongens gedragen zich nu eenmaal anders als ze bij hun vrienden zijn, maar dat betekend niet dat hij je niet leuk vind. Spreek gewoon een keer met hem alleen af? :3


    Tanya is de beste.

    STAP OVER OP MEIDEN! ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    STAP OVER OP MEIDEN! ;D

    Dat zou je op een gegeven moment wel gaan denken ja D:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LotteLampje schreef:
    STAP OVER OP MEIDEN! ;D

    Ik heb een tijdje geleden besloten dat ik lesbisch werd maar 't wil me niet echt baten :[


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen idee, had voor mij iig een heel stuk makkelijker geweest D:


    I don't need words to feel those lips.