• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik raak veel te snel in paniek. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    FUUUU, not first D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het echt heel erg koud.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nog maar 2 daagjes. Twee fucking dagen, en dan maandag start het weer opnieuw. DDDDD: Ulgh. Kan ik niet voor altijd bij de Kruidvat blijven, gewoon stoppen met school?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb hoofdpijn D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zeikerd. Ik mocht je, nu niet meer. Ja, je bent super zielig, heb echt zooo'n medeleide met je. Doe normaal.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    If there's a book that you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Silverlance schreef

    Ja, maar ik kan er niet tegen als mensen ongelukkig zijn. Zeker niet als het door mij komt. Dan kan ik die persoon nooit meer zonder schuldgevoel aankijken.

    Tja, het is jou geluk of zijn/haar geluk. The choice is yours.

    OT: Stom wijf dat je er bent, bah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What's up? Just tell..


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind mezelf dapper :'D Op mezelf wonen doet me toch wel goed haha


    -

    Mijn parfum is lekker. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    En nu hopen dat het wacht tot maandag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb echt een schijthekel aan mensen zoals jij. Altijd maar aandacht trekken en liegen. Er zijn zaken waar je niet over liegt, waar je andere mee kunt kwetsen. Het is geen spelletje om zoveel mogelijk medelijden te krijgen of zo zielig mogelijk gevonden te worden. Als dat wel zo was, had je al gewonnen. Ik vind je namelijk zo ontzettend zielig, maar dan niet op de manier die jij graag zou willen.
    Je doet enorm schijnheilig, alsof je zo verstandig en volwassen bent, maar dat gedrag van je is manipulatief en kinderachtig. En het erge is dat je dat donders goed weet. Manipuleren is een hobby van je en het is teleurstellend om te zien hoe mensen er toch telkens weer intrappen. Ik niet. Ik heb je door en hou dat niet voor mezelf. Mensen in een kwaad daglicht zetten is niet netjes, maar liegen en manipuleren voor aandacht ook niet. Anderen zullen door mij gewaarschuwd worden wanneer ik zie dat ze erin trappen. Niet iedereen is zo makkelijk voor de gek te houden als je denkt. Jij bent met je zoete uiterlijk een typisch geval van schijn bedriegt.

    Je weet heel goed dat dit over jou gaat.


    everything, in time

    Pft, ik vind het moeilijk om níet te denken dat ik afzichtelijk ben, omdat je niks terugzegt :C Ik weet 't, ik doe nu precies hetzelfde, maar ik wil niet altijd overal energie in steken... PFT, jongens ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg, I'm gonna die. I hate you so fucking damn much.


    Vatican Cameos