• 'GTST' tijdelijk zonder Nina en Bing

    'Goede Tijden Slechte Tijden' moet het een tijdje zonder Nina en Bing doen. De twee acteurs moeten de soap drie maanden verlaten vanwege de flexwet.

    (Novum) - 'Goede Tijden Slechte Tijden' moet het een tijdje zonder Nina en Bing doen. De twee acteurs moeten de soap drie maanden verlaten vanwege de flexwet, schrijft RTL Boulevard maandag op zijn website.

    Soapies Marly van der Velden en Everon Jackson Hooi zwaaien waarschijnlijk rond de zomer af. Naar verwachting maken ze in de winter hun comeback in de langstlopende soap van Nederland. Marly, die bijna dagelijks te zien is als Nina Sanders, kreeg al eens eerder met de flexwet te maken. In 2007 verliet ze 'Goede Tijden Slechte Tijden' tijdelijk en ging toen naar Miami.

    Wat de acteurs tijdens hun 'pauze' gaan doen, is niet bekend. Everon Jackson Hooi, die de rol van Bing op zich neemt, gaf eerder deze maand aan dat hij een carrière als tv-producent wel ziet zitten. De Tros zou een door Hooi bedachte serie, 'Westwijk', op de buis willen brengen.

    RTL was maandagmiddag niet direct bereikbaar voor commentaar.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    er gaat ook een famielie er uit

    heb ik gelezen

    reita0lover schreef:
    er gaat ook een famielie er uit

    heb ik gelezen

    Klopt, die van Dex en Ronja of zo. En Martijn heet die vader, geloof ik. Omdat ze destijds eigenlijk verkeerd hebben gekozen qua gezin. Ze hadden een gezin moeten kiezen met wat jongere kinderen, omdat diegene die het nu spelen het huis al uit gaan. Ach, zo blijft de serie ook wel weer spannend. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    What the heck is flexwet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wtf is de flexwet ?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De flexwet is de Wet Flexibiliteit en zekerheid. Vanuit daar kun je zelf je antwoord wel halen, toch? ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    De flexwet is de Wet Flexibiliteit en zekerheid. Vanuit daar kun je zelf je antwoord wel halen, toch? ^^

    Eh, ik niet. Uitleg?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, ik niet. Uitleg?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, ik niet. Uitleg?

    Omdat de acteurs/actrices niet áltijd vaste tijden hebben van werken, moeten ze dus flexibel zijn. Daardoor is die wet in 1999 ook ingesteld dat ze alsnog gewoon betaald kregen. En dat geldt niet alleen voor acteurs en actrices. En omdat ze in een serie zitten, weten ze ook niet met zekerheid of ze er ineens uit worden geschreven. Vandaar dat ze ook geen vaste contracten hebben. Maar heb je drie keer opeenvolgend een tijdelijk contract gehad, dan móet er volgens die wet drie maanden tussen zitten eer je weer een tijdelijk contract krijgt. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is? (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Omdat de acteurs/actrices niet áltijd vaste tijden hebben van werken, moeten ze dus flexibel zijn. Daardoor is die wet in 1999 ook ingesteld dat ze alsnog gewoon betaald kregen. En dat geldt niet alleen voor acteurs en actrices. En omdat ze in een serie zitten, weten ze ook niet met zekerheid of ze er ineens uit worden geschreven. Vandaar dat ze ook geen vaste contracten hebben. Maar heb je drie keer opeenvolgend een tijdelijk contract gehad, dan móet er volgens die wet drie maanden tussen zitten eer je weer een tijdelijk contract krijgt. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is? (:

    Oooooh. -snapt het-


    your eyes are like stars in the night.

    Oooooh. Ghehe, oké. Haha, bedankt voor je uitleg! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    Oooooh. -snapt het-

    Haha, goed zo. :'DDD
    Heroic schreef:
    Oooooh. Ghehe, oké. Haha, bedankt voor je uitleg! (:

    You're welcome. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Jammer.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Haha, flexwet' Daar had ik serieus nog nooít van gehoord!


    Bill Kaulitz (LL)

    Van Bing vind ik het niet zo erg, maar van Nina (huil) Is niet eerlijk! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Quirine schreef:
    Haha, flexwet' Daar had ik serieus nog nooít van gehoord!


    I'm just a little girl in a big mean world.