• Tokio Hotel geeft openluchtconcert in Nijmegen

    Gepubliceerd op woensdag 05 maart 2008

    Tokio Hotel komt op 14 juni naar Nijmegen voor een optreden in het Goffertpark. Dat heeft concertorganisator Mojo woensdag bekendgemaakt.
    De voorverkoop voor het concert van de Duitse band, die dinsdag nog voor een uitverkocht Ahoy stond, begint zaterdag.

    Tokio Hotel brak vorig jaar door met het nummer 'Monsoon', afkomstig van het eerste Engelstalige album 'Scream'. Het liedje behaalde in Nederland de zesde positie in de Single Top 100.

    (van een site gekopiert)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik heb het ook gezien

    Op welke site kunne we bestellen enzoo ?? XXX

    Btw,, kunne jullie antw in myn PB ?? xx

    geen idee :O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hoe duur zullen de kaartjes zijn?? ik flipte helemaal toen ik dat op die buttons zag staan! trouwens, wil iemand hier buttons? ik heb er meer dan 300 xD door een vriendin van mij, niet door mezelf! :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ikga derheen:D

    Ik wil er zoooo graag heen. En m'n vriendinnen mogen maar mijn ouders doen zo ontzettend moeilijk.
    Die vinden het zo overdreven om naar twee concerten in 3 maanden te gaan -_-'.
    Ze begrijpen niet dat het helemaal geweldig is om ze in het echt te zien en horen. Zij zijn nog nooit ergens fan van geweest, ze luisteren alleen naar muziek van een hoop bands 'en dan vinden ze genoeg'.

    Hopelijk kunnen m'n ouders nog vóór zaterdag overgehaald worden...

    HEE,

    IK GAA DAAR NAARTOE!!:D:D

    EN MIJN MA IS SOOOO STOER, ZIJ WIL OP 14 JUNI MET MIJ EN ME VRIENDIN ALVAST IN DE RIJ GAAN STAAN OM HALF 6 OF VROEGER!!!!(yeah)(yeah)(yeah)

    OOKAL GAAT ZE ZELF NIET!! MIJN MOEDER IS SUPER HIP:D:D(yeah)(yeah)(yeah)

    KHEB ECHT ZIN!!!

    EN 4 MAART WAS ECHT VET!!!

    TH ROCKTE HEEEEEL AHOY!!!

    xxX Rwayda(K)

    DIE NU HELEMAAL UIT HAAR DAK GAAT!! WHAAA!!


    bla bla bla

    WAAR IS DE VOORVERKOOP ??

    Ik ga :] ik heb daar trouwens buttons van, kon je 4 maart pakken.

    IK MAG VERDOMME NIET VAN MIJN MOEDER...

    IK MOET HAAR VOOR ZATERDAG OVERHALEN, ANDERS BEN IK DOOD...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik ga moet alleen morgen nog kaartjes bestellen (dance)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik heb kaartjes :D
    *kan niet wachten.*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik will zoo graag kaartjes!! ik heb alleen niemand die mee gaat... :(:( mijn moeder wil miss wel mee :D maar het is ook niet zeker :( ze vind het wel duur en dat ik dan alleen ben.. (ja met haar natuurlijk) ik heb daar dan helemaal geen vrienden.. :(

    Jaa!
    Ze komen weer, en ik heb al kaartje ervoor, me ouders doen er gelukkig geen moeite om!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]