• Omyfockinglordin.
    Ik ben dus ongesteld en ik had biologie van mijn mentrix. Ik voelde gewoon dat ik doorlekte, dus ik vroeg of ik naar de wc mocht. Mag dus niet.. Ik loop naar haar toe: "Mevrouw, ik heb een probleempje. Zal ik alstublieft mogen?" Vraagt ze of het écht zo erg is. Ik antwoord met ja. Begint ze midden in de klas over de pil en de prikpil enzo..
    Komt ze ineens aan: Heb je al een vriend/heb je regelematig geslachtsgemeenschap.
    Ik schaamde me kapot.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het gewoon een beetje nasty dat ze dat vraagt. Ik bedoel, ik ben veertien en dan verwacht ze dat ik aan haar zal vertellen dat ik seks heb gehad. Niet dat ik dat al heb gehad, maar toch vind ik het dom dat ze het vraagt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Best wel dom dat ze het vraagt. Dat is toch jouw privacy? Wat was je antwoord eigenlijk? ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Best wel dom dat ze het vraagt. Dat is toch jouw privacy? Wat was je antwoord eigenlijk? ;x


    Ja, iedere avond. Toen keek ze me stom aan en zei ik maar de waarheid; dat ik nog maagd ben dus.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NYC schreef:
    Jezus, dat slaat ook nergens op! Waar bemoeid ze zich mee!?


    Happiness hit her like a train on a track

    Zetpil schreef:
    (...)

    Ja, iedere avond. Toen keek ze me stom aan en zei ik maar de waarheid; dat ik nog maagd ben dus.

    Haha, zalig ;d
    Ik zou waarschijnlijk ook zoiets zeggen x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Sorry dat ik het zeg, maar wat een raar mens zeg! Ik zou allang boos zijn weggelopen. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hingucker schreef:
    Leerkrachten moeten stoppeen met persoonlijke dingen te vragen.
    Ze willen wel nog steeds respect, maar tonen geen respect tegenover leerlingen.
    Wel, dan verdienen ze zelf ook geen respect.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.