• Ik heb nu al een paar keer gedate met een jongen.
    Nu vroeg ik of we officieel wat hebben, toen zei hij:

    "Als je van elkaar weet dat je elkaar leuk vind, waarom zou je het dan nog "officieel" maken?"

    Daar was ik het wel mee eens, maar ik heb een beetje een dubbel gevoel op de een of andere manier...

    Wat vinden jullie ervan? Zou jij het "officieel" willen maken met je lover?


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk et wel.. aan andere kant hij kan je nooit dumpen ;D aangezien je toch niks met elkaar had ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    officieel, desnoods houd je voor het zelf, dan staat je relatie zowieso op een vastere basis.

    Dit is meer een basis van, wanneer ik een ander leuk meisje zie, ga ik verder met die, en dan weer met die.

    Maar moet je gewoon kijken hoe hij is etc.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Als je hebt gezoend vind ik pas dat je het officieel kan noemen. Nou, niet altijd ligt eraan. Je kan ook van elkaar houden zonder te zoenen, maar da's niet mijn mening.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 18:45 ]

    Pf... Wil ik trouwen? Zeker niet!

    Haha. Nee, ik wil het niet 'officieel' maken. Dat vind ik zo... Zinloos en overdreven(?), alsof het iemand wat kan schelen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jep, voor mij moet het altijd of wél of níet. En dan kan je kiezen, of officieel of alleen vrienden. Ik haat onduidelijkheid :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jep. Het klinkt stom, maar het maakt voor mij echt een groot verschil :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat het officieels is als je verkering met diegene hebt.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Lanvin schreef:
    Als je hebt gezoend vind ik pas dat je het officieel kan noemen. Nou, niet altijd ligt eraan. Je kan ook van elkaar houden zonder te zoenen, maar da's niet mijn mening.


    Je kan ook zoenen zonder van elkaar te houden 8)
    Maar ik ben het wel eens met je.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lanvin schreef:
    Als je hebt gezoend vind ik pas dat je het officieel kan noemen. Nou, niet altijd ligt eraan. Je kan ook van elkaar houden zonder te zoenen, maar da's niet mijn mening.


    Hope goes lost but never dies.

    Als het op facebook staat (nerd)
    Ik weet het niet, het 'officieel' maken met mijn lover zou alles nogal kunnen verpesten (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Jou got a boyfriend. Ik bedoel ik en mijn vriendje hebben het ook niet officieel gezegd. Maar zijn nu wel ongeveer 7 maanden samen nog een dag of 10 :D


    Love sheds light one the darkest of times

    nouja aam de ene kant wel aan de andere kant niet. als ik een jongen heb. en we hebben het gewoon leuk samen. dan hoeft het van mij niet officieel. maar als hij mij vraagt dan weer wel.

    raplove schreef:
    nouja aam de ene kant wel aan de andere kant niet. als ik een jongen heb. en we hebben het gewoon leuk samen. dan hoeft het van mij niet officieel. maar als hij mij vraagt dan weer wel.


    Oke, bedankt allemaal!

    Ik denk dat ik dan maar gewoon accepteer dat we het niet echt officieel maken, we horen toch wel bij elkaar zonder dat duidelijk te hoeven maken.. denk ik :]


    You are beautiful, you are love.

    Officieel.
    Straks denk je dat je echt iets hebt. Is het voor de ander maar en spelletje ofzo. En dat kan netuurlijk als het ofricieel is ook gebeuren maar toch.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Guapa schreef:
    Officieel.
    Straks denk je dat je echt iets hebt. Is het voor de ander maar en spelletje ofzo. En dat kan netuurlijk als het ofricieel is ook gebeuren maar toch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.