• Hallo.
    Ik kreeg net smsje van mijn vriend, of hij nog even langs kon komen als ie vrij van school was, om mij een knuffel te geven. Dus ik smste terug, maar die komt blijkbaar niet over, want ik kreeg kort erna een bericht van 'Is er iets? Omdat je niks terug smst' Dus ik stuurde nog eentje, maar die komt ook niet over =O Straks denkt ie dat er wat is.. En bellen kan ik niet, want hij zit in de les. Kan het komen dat ie misschien zijn inbox vol heeft? Dat daarom die van mij niet binnen komen?

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Dat zou heel goed kunnen (en niet zo slim van hem zijn :') ).
    Anders bel je hem als zijn les is afgelopen of na schooltijd?


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Dat zou heel goed kunnen (en niet zo slim van hem zijn :') ).
    Anders bel je hem als zijn les is afgelopen of na schooltijd?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hmm, zo heb ik er eigenlijk nooit over na gedacht. Maar als hij kan smsen, dan kan hij toch ook nog smsjes krijgen, als het aan de volle inbox/outbox ligt. Dat heeft bij mijn mobiel iig met elkaar te maken.

    Vraag anders heel lief een vriendin je of je via haar mag smsen, als dat ook niet aankomt.. dan ligt het aan zijn mobiel of iets in de lucht.

    Hap schreef:
    Dat zou heel goed kunnen (en niet zo slim van hem zijn :') ).
    Anders bel je hem als zijn les is afgelopen of na schooltijd?


    Haha x]
    Echt slim is ie ook niet hoor :x
    :3
    Maar ik had hem gestuurd dat ik zo even weer op bed ging, omdat ik last van me hoofdpijn heb =o


    Sometimes it's best not to care.

    Dat kan of als er een slechte verbinding is.

    KrullEITJE schreef:
    Hmm, zo heb ik er eigenlijk nooit over na gedacht. Maar als hij kan smsen, dan kan hij toch ook nog smsjes krijgen, als het aan de volle inbox/outbox ligt. Dat heeft bij mijn mobiel iig met elkaar te maken.

    Vraag anders heel lief een vriendin je of je via haar mag smsen, als dat ook niet aankomt.. dan ligt het aan zijn mobiel of iets in de lucht.


    Haha.
    Ik kan geen mobiel lenen, want zit ziek thuis. En me moeder is weg, en raad eens. Ze heeft haar mobiel mee. dus :[
    Best kut..
    =o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb ook wel eens gehad dat een vriendin van mij mijn smsjes niet meer kreeg, maar dat lag aan mijn telefoon (njaah simkaarT) want toen ik een nieuwe simkaart had kreeg ze mijn smsjes wel weer..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    kan best


    If you believe in yourself anything is possible

    Oowh, Hihi.
    Ik probeerde het even overnieuw. En nu is ie wel verzonden! =]

    [á]


    Sometimes it's best not to care.

    Hap schreef:
    Dat zou heel goed kunnen (en niet zo slim van hem zijn :') ).
    Anders bel je hem als zijn les is afgelopen of na schooltijd?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Embrace schreef:
    Oowh, Hihi.
    Ik probeerde het even overnieuw. En nu is ie wel verzonden! =]

    [á]


    haha xD
    njaah gelukkig maar :P:)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.