• Wie wilt een cover voor zijn verhaal? :'D
    Wie eerst wilt weten in wat voor een stijl dat ik werk kan hier en hier klikken.
    - Wilt wel wat afwijken als er naar gevraagt word. :3

    Comming;
    -Ecstasy
    -CRACKSICLE
    -ElNino
    -Blondines


    Done.
    affliction
    Paintbrush
    Juneau or this.
    RodeRobijn or this.
    Taken
    millenium
    Tragically
    Skittles
    Confused
    amorevampiro


    EDIT: Zouden jullie er bij willen zetten of het een cover zoals de mijne moet worden of eentje die ook echt met het verhaal te maken moet hebben. Bevoorbeeld, als het over een bekend persoon gaat. Moet er dan een afbeelding van hem/haar er in staan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 18:23 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    ziet er wel leuk uit, maar niet wat ik zoek, sorry ^^

    voor mijn story hateble beloved
    ajb


    Change, the only good thing in this world.

    Rose droomt 's nachts over rare dingen, elke nacht wordt ze getrokken naar een plek genaamd ; Dustlerville. Ze vecht mee in het rebellenleger, en wordt gehaat door de black queen. Maar wat als ze door een vervloeking van de zwarte koninging voor eeuwig vast zit in haar droom? In eerste instantie wil ze niet blijven en terug gaan, maar wat als zij juist de uitverkorene is om alles beter te maken? En wat als Rose verliefd wordt op Daniel, een rebel? Zal Rose nog steeds weg willen, of wil ze nu voor eeuwig blijven?


    Een cover voor dit verhaal beschrijvingding hierboven. Zou je heel dankbaar zijn ;3


    SLOAN.

    Klik voor Pain of Love!

    Ik zou er ook graag één willen, zou je 'm willen PB'en? (:

    Hiervoor graag.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als het zou kunnen een cover voor 'The passion between us is just like fire' want jou covers zijn erg mooi!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    polyvore?

    All done. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Voor dit verhaal pleasie ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je wilt: voor dit verhaal alsjeblieft(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb je er eentje over Adam Lambert en Bill Kaulitz? korte uitleg

    Bill en Adam kennen elkaar niet maar ze doen wel mee aan een nieuw soort dating. Je leert je date kennen in het donker. Bill en Adam hebben zich opgegeven en worden samen in een donkere ruimte gezet en wat er dan allemaal gebeurt...
    Ze hebben ook schuilnamen.
    Bill zijn schuilnaam is Nathan
    Adam zijn schuilnaam is Dorus

    Hoop dat je hier wat mee kunt :D
    xx


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Comming right up. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Oh, nee, je mag het verhaal veranderen in Behind the Pain. Ik heb een verhaallijn getypt in je gastenboek.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zou je er een voor mij willen maken? Ik had zelf namelijk een cover gemaakt maar was daar niet zo tevreden over :Y) En nu zoek ik er dus eentje die ik wel leuk vind x).

    Ik heb eigenlijk niet zoveel eisen, maar zal wel wat info geven.

    Het is een Tom Kaulitz love story, voor het meisje gebruik ik plaatjes van Shakira. Maar ik laat me geheel verassen (:

    Zou ik misschien mogen weten welk programma jij gebruikt? -nieuwsgierig-

    Oehh, hij is leuk, Het enige is: Er staat Bhind The Pain... x'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.