• Ja, sinds afgelopen vrijdag kan ik bijna geen eten meer verdragen. Als ik maar iets eet ben ik hartstikke misselijk, maar als ik niets eet ga ik dood van de honger. Ik heb al 4 dagen slecht gegeten, ben 4 kg afgevallen en voel me echt klote. Mijn vriendinnen hebben allemaal andere ideeën hoe het komt ; verliefd, ziek, een ander verdenkt me er zelfs van dat ik me uithonger. maar dat doe ik écht niet. ik ben tevreden met wie ik ben, maar eten wil gewoon niet. Ik heb net 2 aardappels en een schepje met tuinbonen gehad en meer kon ik gewoon niet verdragen want toen moest ik al bijna kotsen van de misselijkheid. heeft iemand enig idee wat er kan zijn? want ik voel me écht heel klote en ik wil niet dat iedereen denkt dat ik een of ander anorectisch persoon ben :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik had dat twee weken geleden van woensdag tot en met zaterdag en daarna kon ik weer gewoon eten.


    -

    miss moet je naar de dokter gaan?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Je bent waarschijnlijk gewoon ziek lieverd, dus je moet gewoon niet van die zware dingen eten en alleen maar hele lichte. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    Je bent waarschijnlijk gewoon ziek lieverd, dus je moet gewoon niet van die zware dingen eten en alleen maar hele lichte. (:
    ik word al misselijk van een cracker?


    We can only learn to love by loving.

    Het begint met een D (cat).


    when words fail, music speaks.

    Ik denk een opkomende griep. Mijn advies: blijf eten. Je zal gaan kotsen maar dat is juist goed. Zorg ervoor dat je maag wat heeft om uit te kotsen, zodat je tenminste nog wat voedingsstoffen binnenkrijgt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien gaat het vanzelf over, maar misschien kun je ook gewoon naar de dokter gaan


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Overboard schreef:
    Het begint met een D (cat).

    en eindigt op O.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb 1 keer 2 weken achter elkaar niets gegeten, gewoon omdat ik geen honger had. Meestal gaat het vanzelf wel weer over. En anders gewoon af en toe een stokbroodje eten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Prevail schreef:
    (...) ik word al misselijk van een cracker?

    Probeer soep (cat) Dat blijft meestal wel in je maag (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Prevail schreef:
    (...)
    en eindigt op O.
    Klopt (nerd). Schatje volg je hart<3. En als het ziekte is; dat weet ik niet want ik ben bijna nooit ziek ;x


    when words fail, music speaks.

    Reaper schreef:
    (...)
    Probeer soep (cat) Dat blijft meestal wel in je maag (cat)
    bah -word misselijk aan de gedachte van soep-

    @Bo
    mijn hart zegt dat jij eng bent.


    We can only learn to love by loving.

    Reaper schreef:
    (...)
    Probeer soep (cat) Dat blijft meestal wel in je maag (cat)
    Maar Rose áls ik ziek ben pleur ik ook alles eruit hoor haha dan eet ik zo 2 dagen niet alleen alles van appels kon mijn maag verdragen.


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    (...) bah -word misselijk aan de gedachte van soep-

    @Bo
    mijn hart zegt dat jij eng bent.
    Hoezo ben ik eng? Pedo's zijn er toch voor om eng te zijn? :')


    when words fail, music speaks.

    @ Nicol
    Als je beter wilt worden moet je het toch doen. :'3
    @ Bo
    Dat had ik twee maanden geleden ook toen kon ik alleen appels eten haha -en soep en rijst- de rest ging er bij mij ook meteen uit x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3