• Heeft iemand ideën voor mijn haar?
    ik heb egt rot haar
    krullen en het pluist altijd doe het meestal maar in een staart maar das lelijk.
    iemand tips?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Stijlen en crème gebruiken. (krul)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:21 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een knot _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    klein beetje gelwax in je haar voorbij je puntjes goed kneden en shampoo perfect krull gebruiken en als je haar vochtig is gelwx dan zit het goed;)


    Some angels have no wings.

    Zaitsev schreef:
    Een knot _O_

    dat kan, en dan doe je het een beetje slordig en dan zit het ook nog leuk ;3
    snap se? x'D

    Reaper schreef:
    Stijlen en crème gebruiken. (krul)

    iedere dag stijlen is toch harstikke slecht voor je haar ;3

    Sowieso los laten dan :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whipple schreef:
    (...)
    iedere dag stijlen is toch harstikke slecht voor je haar ;3

    Je hoeft het ook niet iedere dag te doen. Als ik thuis ben stijl ik mn haar ook niet want dan maakt het me niet uit (cat) en zelfs als ik naar school ga boeit het me soms niet. Gewoon af en toe stijlen (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dank je voor de tips :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    koop bryllcréme das voor vettigmaken en dan koop je bij kruidvat zo'n anti frizz spuitding.
    en voor plan B ; de zelfde kleur als je haar verfen dat helpt meestal wel [ loreal, schwarzkopf]

    VIP schreef:
    koop bryllcréme das voor vettigmaken en dan koop je bij kruidvat zo'n anti frizz spuitding.
    en voor plan B ; de zelfde kleur als je haar verfen dat helpt meestal wel [ loreal, schwarzkopf]


    Mijn haar is al heel vaak geverft maar helpt niets en bij de kapper helpt ook al niks :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Whipple schreef:
    (...)
    iedere dag stijlen is toch harstikke slecht voor je haar ;3

    Mijn haar is nog niet dood en ik stijl bijna elke dag. (cat)
    Maar een goede stijltang die ongveer 300 graden kan kopen en je haar stijlen en speciaal serum gebruiken zodat je haar minder snel beschadigd. En dan hoef je veder niets te doen door het stijlen stopt het ook met pluizen tenminste bij mij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet je wat moet doen. Toen ik nog heel erg krul en pluis haar had.
    Je moet eerst douchen... haar wassen enz. En daarna van dat krul spul erin doen.
    En daarna fohnen. ^^
    Helpt echt!


    SLOAN.

    okee dankjee :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Studio MineralFX Modelling Gel-Cream van L'oreal Paris.
    & gebruik ook Syoss als shampoo & conditioner, maar zoek er eentje die voor krullen is.
    Het helpt echt. ;3
    En de creme, daar moet je eerst een klein beetje op je hand doen, over je hele hand verspreiden en dan in droog haar masseren. Dan gaan de pluisjes weg. En van Syoss krijg je echt gewoon heel erg natuurlijk, welderig haar, zoals van bij de kapper. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    of na het douchen direct plat drogen.
    En shampoo voor pluizig haar of krullen gebruiken.