• Hi

    mijn zusje zit al de hele tijd te tetteren over een artikel op het internet.
    http://www.girlscene.nl/lifestyle/media/2010/maart/het_echte_lijf_van_jacob_black

    Whatcha think?



    ik post het maar even, hoor.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 23:30 ]


    Let's do this poo

    dôh, toen ik die poster zag moest ik al lachen om de photoshoptalenten van die makers :X


    ars moriendi

    Lol hahahaha. Misschien was zijn lichaam niet 'klaar' toen ze de poster gingen maken. Hij moest namelijk erg veel trainen.


    Your make-up is terrible

    HAHAHA losar xD


    Life is hard and then we die

    Tzou best waar kunnen zijn maar toch geloof ik het niet want waarom zouden ze dat doen?:S


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    who cares?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Óf die rechtse dude heeft het van de poser geript. Maar aangezien de grofkorreligheid in Taylor's gezicht weg is geloof ik best dat die poster nep is enzo. Maar in de film heeft hij wel een gespierd lichaam.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beetje vergezocht vind ik.. en eignlijk boeit me niet egt ;$

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:08 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    whehe, awesome. ^^


    Let the Night embrace you

    Joker schreef:
    Óf die rechtse dude heeft het van de poser geript. Maar aangezien de grofkorreligheid in Taylor's gezicht weg is geloof ik best dat die poster nep is enzo. Maar in de film heeft hij wel een gespierd lichaam.


    None but ourselves can free our minds.

    Softspoken schreef:
    who cares?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Joker schreef:
    Óf die rechtse dude heeft het van de poser geript. Maar aangezien de grofkorreligheid in Taylor's gezicht weg is geloof ik best dat die poster nep is enzo. Maar in de film heeft hij wel een gespierd lichaam.
    De poster is wel degelijk gephotoshopt. Als je nu naar onder scrolt, zie je het echte lichaam van Taylor en daar heeft hij een heel ander gespierd lichaam. (nerd)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:25 ]


    Only losers can act the way you do

    Heb tekst ff gelezen, lol. Die tattoo, dude. Poster is dus nep.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cool. ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    En dan? Noem mij één celeb die zich nog niet heeft laten photoshoppen/ heeft gefaket (': ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Joker schreef:
    Óf die rechtse dude heeft het van de poser geript. Maar aangezien de grofkorreligheid in Taylor's gezicht weg is geloof ik best dat die poster nep is enzo. Maar in de film heeft hij wel een gespierd lichaam.


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.