• Ik vroeg me af hoeveel mensen hier een ehbo diploma hebben.

    En voor de mensen die ze hebben,waar heb je het gehaald en welke soort.

    Ikzelf heb een ehbo diploma voor kinderen op school behaald


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb er op de basisschool een gehaald. Weet er niks meer van tho, alleen iets over een stabiele zijligging (cat).


    i put the fun in funeral

    Ik heb er geen. Misschien wel handig om te hebben though.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen ik acht was kreeg ik een EHBO diploma, maar die is natuurlijk al lang niet meer geldig.

    Op school krijg ik wel een BHV(Bedrijfs Hulp Verlening) diploma, maar dat is weer anders dan een EHBO diploma.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb 2 EHBO-diploma's van het Rode Kruis, maar die zijn ondertussen al oud. Toen ik 20 was heb ik een opleiding van Bloso gevolgd voor lesgever en daarin zat een grote module EHBO, dus dat is helemaal opgefrist en up-to-date. En ik ben van plan om een mini-opleiding evenementen coördineren te volgen en daar zit dat ook standaard in, maar dat is waarschijnlijk voor mijn 22e, volgend jaar dus.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb vorig jaar een cursus gevolgd van Het Vlaamse Ktuis. Dus nu heb ik daardoor mijn ehbo diploma :)


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik ben totaal bevoegd, ik heb tot het 3e jaar verpleegkunde gevolgd. Hierbij heb ik eerste hulp gekregen, maar ook trauma en crisis zorg.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dauth schreef:
    Ik heb er geen. Misschien wel handig om te hebben though.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dauth schreef:
    Ik heb er geen. Misschien wel handig om te hebben though.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dauth schreef:
    Ik heb er geen. Misschien wel handig om te hebben though.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Overkill schreef:
    Ik heb er op de basisschool een gehaald. Weet er niks meer van tho, alleen iets over een stabiele zijligging (cat).


    wat was dit ookalweer

    Ik studeer nu verpleegkunde waarbij ik in dit jaar EHBO krijg :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik wíl een diploma ervan, maar ik heb 't (nog) niet.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.