• deze hoort niet bij artiesten, maar theoretisch gezien moet dit topic hier staan:X

    Jongens, worden hier meer mensen doodgegooit met alle Justin Bieber op deze website? O_O
    Ik wil niet de trut uithangen ofzo, maar ik word er best wel simpel van =P
    *zo, dat was mijn gezeur:Y)


    ars moriendi

    CloseToMe schreef:
    Ik snap het volkomen..
    Ook al ben je fan van iemand hoef je daar niet de rest van de wereld gek mee te maken..

    Jij snapt mij ^


    ars moriendi

    Het zijn er inderdaad veel, maar negeer het gewoon?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik word er ook gek van,
    als ik bij me vriend ben en Justin Bieber is op tv.
    Dan laat ze hem gewoon aan staan, en zet ze hem extra hard. Terwijl ze weet dat ik een bloedhekel aan hem heb x'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Highmore schreef:
    (...)
    Wow, da's aardig. (Don't shoot me. 't Komt gewoon bot over -_-)

    sorry (:


    Let's do this poo

    Maar dat is toch niet helemaal waar? Half Quizlet haat Justin. Je kan mensen toch niet gaan veroordelen om wat zij nu leuk vinden. (':
    Gewoon negeren, zou ik zeggen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Temerarious schreef:
    Oke, dan is er hierbij nog een topic over Justin.

    Haha ;D


    None but ourselves can free our minds.

    IK OOK :O serieus, ga een eigen site oprichten en laat Q met rust :)

    Siren schreef:
    Maar dat is toch niet helemaal waar? Half Quizlet haat Justin. Je kan mensen toch niet gaan veroordelen om wat zij nu leuk vinden. (':
    Gewoon negeren, zou ik zeggen.


    Ik veroordeel helemaal neimand. Ik zeg alleen dat ik verdrink in de Justin Bieber topics en het soms nogal irritant is aangezien dit een site is voor Quizjes en stories =33


    ars moriendi

    Toevallig zie ik net Justin bij Laatste Uitlsag staan 8D
    maargoed, et gaat wel weer over ;')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Cheshire schreef:
    (...)

    Ik veroordeel helemaal neimand. Ik zeg alleen dat ik verdrink in de Justin Bieber topics en het soms nogal irritant is aangezien dit een site is voor Quizjes en stories =33

    Ik zeg niet dat jij veroordeelt, ik bedoel het gewoon in het algemeen. En ook dat niemand er iets aan kan doen. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Joker schreef:
    Dan heb je ook nog eens die tientallen topics met domme filmpjes die niet eens grappig zijn :') Ik ga toch ook niet iedereen vermoorden door 500 topics te openen met filmpjes over mijn favo bands enzo. Hetzelfde geld voor TH, ZIEK word je ervan :'D

    Sorry. ._.

    Nou, ik vind wel dat je HELEMAAL gelijk hebt.


    Jaybee dude (:

    andrew schreef:
    Ik ook,
    Dat hoor je de hele tijd tegen woordig =x


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo