• Ik heb een probleempje. Een tijdje geleden kwamen kennissen van mijn ouders hier op bezoek, ik ken ze al jaren heel goed. Zij hebben ook een zoon en een dochter.
    Toen ze hier op bezoek kwamen, merkte ik dat ik plotseling wat meer voelde voor die jongen dan eerst. Ik denk dat hij dat ook voelde, want aan het eind van de avond hadden we gezoend. Dat is nu een maand geleden. Ik heb al die tijd niets van hem gehoord. Niet zo gek, want hij is vandaag 18 geworden en ik ben 13.
    Alleen krijg ik hem niet uit mijn hoofd! Wat moet ik doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had op me 13e ook (een week) met een jongen van 18. Maar dat ging echt niet.
    En ehm, het beste om te vergeten.. Jongens spotten met vriendinnen. Veel shoppen en lol hebben. En het gewoon tijd geven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Op zich is het leeftijdsverschil niet eens zo heel groot, maar ik denk dat jullie geestelijk te verschillend van elkaar zijn. Ik bedoel, een jongen van 18 denkt aan hele andere dingen dan een meisje van 13. Ik denk niet dat het zou kunnen werken dus ik zou gewoon proberen hem te vergeten. Ga met je vriendinnen leuke dingen doen en anderen jongens kijken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uit je hoofd zetten. Ik vind het jammer voor jou, maar als hij je zolang niets heeft laten weten, zal hij niet hetzelfde voelen als jij voor hem, denk ik.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Uit je hoofd zetten. Ik vind het jammer voor jou, maar als hij je zolang niets heeft laten weten, zal hij niet hetzelfde voelen als jij voor hem, denk ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sid schreef:
    Uit je hoofd zetten. Ik vind het jammer voor jou, maar als hij je zolang niets heeft laten weten, zal hij niet hetzelfde voelen als jij voor hem, denk ik.
    Hier geef ik gelijk in.
    En ik zeg je Chocola en ijs werkt als een heel goed medicijn.:Y)

    Dank jullie allemaal (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    als hij niets van zich laat weten is voor hem de keuze al gemaakt denk ik...
    Ga iets leuk doen met je vrienden en verzet je gedachten =)
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sid schreef:
    Uit je hoofd zetten. Ik vind het jammer voor jou, maar als hij je zolang niets heeft laten weten, zal hij niet hetzelfde voelen als jij voor hem, denk ik.


    Never forget the things that make you smile