• Haii (:
    Als je in een reactie op een foto een vraag steld aan die user, of misschien aan iemand anders die ook gereageerd heeft, dan antwoorden ze meestal niet in je gastenboek, maar gewoon bij die foto. Alleen weinig kans dat je daar terug kijkt, lijkt mij. En niet alleen met vragen, maar ook als je de reageerder onder je of zo gelijk geeft. Dat leest 'ie dan niet meer terug.
    Dus lijkt het mij wel handig, dat je een mail krijgt als iemand reageert op een foto reactie van jou. Alleen niet dat iedereen die wat neer dropt bij die foto, zo'n mail krijgt. Maar alleen de gene tegen wie het bedoelt was. Dat je zeg maar, op een linkje 'reageren' kunt klikken. Of zo..
    Eens/oneens?
    En ik weet ook niet of het wel mogelijk gemaakt kan worden.


    Scream for mercy!

    Misschien wel handig, maar ik haat die mails die in overvloed in mijn mailbox komen. Dus nee, ik ben tegen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @Heroic

    Ja, ik ook. Daarom stelde ik ook voor om in elk reactie vlak een linkje met 'reageren' te zetten. Als je wat te melden hebt tegen die persoon, kun je daar op klikken. En krijgt alleen die persoon een mail, niet iedereen die dus ook gereageerd heeft op die foto. (:


    Scream for mercy!

    Sorry, tegen.. Want bij Hyves heb je ook zoiets, en dan heb je freaking veel berichten in je mailbox, om gek van te worden o_o
    Ik ben wel voor als je die functie dan ook uit kan zetten :]


    Alis volat propriis.

    Beelzebub schreef:
    @Heroic

    Ja, ik ook. Daarom stelde ik ook voor om in elk reactie vlak een linkje met 'reageren' te zetten. Als je wat te melden hebt tegen die persoon, kun je daar op klikken. En krijgt alleen die persoon een mail, niet iedereen die dus ook gereageerd heeft op die foto. (:

    Oh, haha. -scheef-
    Ja, dat is misschien wel een idee, maar lijkt me lastig om te programmeren denk ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maggot schreef:
    Sorry, tegen.. Want bij Hyves heb je ook zoiets, en dan heb je freaking veel berichten in je mailbox, om gek van te worden o_o
    Ik ben wel voor als je die functie dan ook uit kan zetten :]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maggot schreef:
    Sorry, tegen.. Want bij Hyves heb je ook zoiets, en dan heb je freaking veel berichten in je mailbox, om gek van te worden o_o
    Ik ben wel voor als je die functie dan ook uit kan zetten :]


    None but ourselves can free our minds.