• Oké, ik heb een vriend. We hebben inmiddels al bijna een halfjaar, en het gaat best goed tussen ons.
    Nou heeft hij vandaag voor het eerst met mij een gesprek op msn mee gelezen, omdat we normaal als we samen zijn nooit achter de computer zitten.
    Toen ik ging afsluiten zei ik dus tegen mij BFF 'hvj', omdat ze gewoon heel erg veel voor me betekend, en we niet anders gewend zijn. Onder de meiden is dat toch normaal? Ik weet zeker dat jullie het ook allemaal wel doen bij jullie beste vriendinnen, right?
    Maar nou vind mijn vriend dus dat ik het niet meer tegen hem hoef te zeggen, omdat hij het nu niet speciaal meer vind. Of ik moet het gewoon tegen niemand anders meer zeggen als tegen hem.
    Boh =/

    Nou ja, I chose the 2th one.
    Wat zouden jullie gedaan hebben?
    En mogen jullie dat ook niet van jullie lief?


    xx.


    Scream for mercy!

    Ik zeg altijd 'hou van je' of 'love you' tegen vriendinnen
    Maar , als , ik een vriendje zou hebben, zou ik zeggen; 'Ik hou van je.' 'I love you' met die 'I' ervoor,
    dan klinkt het toch wat anders en specialer..
    'Love you' zeg je ff snel maar 'I love you' duurt het al wat langer en is wat meer bijzonder..
    Ik loop hier echt een heel verhaal te vertellen XD


    wth.

    hmm.. ik geef hem opzich wel gelijk, ik zeg nooit tegen mijn vriendinnen hou van je love you, want ik vind dat zoo erg huppelig staan srryyy >< en erg klef :(, en tsjaa ik zou het iddd eeerder zeggen tegen de persoon met wie je een relatie hebt. want dan meen je het (meestal) wel xD


    nogmaals sorryy voor iedereen als ik je beledigd hebt (zip)


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Als je vriend een beetje kan nadenken - en daar zijn geen hoge vereisten voor nodig - snapt hij dat het 'houden van' tussen jou en je vriendinnen anders is als het 'houden van' tussen jou en hem.

    Ikzelf heb trouwens 1 of 2 keer gezegd dat ik van mijn (inmiddels ex)vriend hield toen hij het tegen mij zei, maar persoonlijk vind ik dat zoiets niet zo nodig gezegd hoeft te worden. Ik zeg het ook niet tegen vrienden, omdat het niet in m'n aard ligt. Mijn standaardwoord is: Adios of YO :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriendje heeft er blijkbaar geen problemen mee dat ik dat doe, maar ik doe het ook enkel tegen m'n beste vriend en mn soulmate, that's it.
    Maar ik vind niet dat je vriendje zo mag doen, je kan op vanalle manieren van iemand houden, leg hem dàt maar eens uit.

    Whiskers schreef:
    Ik zou dan gewoon geen 'hvj' tegen hem zeggen. Ik vind dat je gewoon tegen je BFF kan zeggen dat je van haar houd, je vriendje heeft geen alleenrecht op je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn 'lief' stelt heeele hoge eisen..
    en hij hoeft toch niet te bepalen tegen wie jij hvj zegt? Als het een jongen was oke, maar tegen je beste vriendin!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik zeg dat ook tegen mijn vriendin.

    als je vriendinnen dat zeggen is dat gewoon vriendschappelijk, ik vind dat hij dat moet begrijpen. het is nog altijd je eigen keus of je dat doet of niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat is jouw eigen keuze, daar heeft hij echt niets over te zeggen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Washington schreef:
    Maak hem duidelijk dat je het echt niet zomaar tegen iedereen zegt.


    Tanya is de beste.

    mag je toch zelf weten ik zeg dat ook tegen mijn bff's


    We only can learn to love, by loving.