• Maar dan weet je niet meer waarover. Dat is kut want ik loop nu al sinds ik wakker ben in mijn hoofd met dat ik gedroomd heb maar ik heb geen idee meer waarover. 0.0


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Prevail schreef:
    Ik droom altijd over hetzelfde de laatste tijd, niet dat ik het erg vind.


    Dat snap ik haha, zeker je crush.:9~

    @Sem.
    HAHA, die is geniaal.(krul)


    Smiling but close to tears.

    ik droomde dat dat meisje van the ring mij wou vermoorden, doodeng dus^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik had laatst gedroomd dat ik zwanger was:S
    ik liep nog weken aan mijn buik te voelen(lol) omdat ik bang was dat het geen droom was want het leek echt net echt ik voelde ook alles:S
    owja en ik had eens gedroomd over een oorlog met disney figuurtjes(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    heb ik ook altijd. Het stomme is dat ik in mijn dromen altijd alles begrijp. (Zeg maar, echt ingewikkelde dingen) Omdat ik dan niet op andere dingen let, en de oplossingen die ik dan bedenk werken ook in het echt.(jaja, ik heb een geniaal slaaphoofd) Maar ik vergeet de meeste dingen supersnel en dat haat ik.


    Alis volat propriis

    Dat heb ik ook wel eens. Dan heb je gedroomt en dan zit je er zo in en als je wakker wordt moet je moeite doen om het te herinneren, of je herinnert je het helemaal niet meer. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leg een boekje met een pen naast je bed. Elke ochtend als je wakker wordt schrijf je de dingen op die je nog van je droom herinnerd. Na een paar dagen wordt het makkelijker om dromen te herinneren.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.