• Vannacht droomde ik dat ik verkering had met Justin Bieber. -Is een hater.- Lol, hij was tijdens onze 'relatie' steeds heel afstandelijk en zo, alsof we al jaren bij elkaar waren en het begon te vervelen.
    Maar het was nogal vaag, want we waren steeds in zijn huis en hij had like, zo'n huge meer in zijn tuin. En toen kregen we ruzie, werd hij ineens heel gewelddadig. Dus ik rennen voor mijn leven, verdrinkt hij me in zijn meer.D:
    En dat terwijl ik hem makkelijk aan zou kunnen, kleintje.:9~


    everything, in time

    =)
    k heb ook ooit gedroomd da'k iets me hem had,
    k hou egt ni van hem!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    En precies wanneer ik dit lees is Bieber op tmf. :Y)
    En hahaha, dat is echt een geniale droom. Misschien moest je een flesje tegen zijn hoofd gooien? -is ook een 'hater'- (:

    Haha, fail. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    hahahahaha ik droom godzijdank nooit over hem xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    En precies wanneer ik dit lees is Bieber op tmf. :Y)
    En hahaha, dat is echt een geniale droom. Misschien moest je een flesje tegen zijn hoofd gooien? -is ook een 'hater'- (:

    Haha, ik zat er net ook aan te denken. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Schaam je. (N)

    Nog nooit zo'n droom gehad. JB mag ook wegblijven uit mijn dromen want dan worden het nachtmerries en ik ben bang van paarden dus laat die meries maar achterwege. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Stripe schreef:
    Haha, fail. :9~


    Shut up.:'D

    Lol, ik vond het -in mijn droom- nog leuk ook, helemaal trots dat ik zijn vriendin was.D:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Shut up.:'D

    Lol, ik vond het -in mijn droom- nog leuk ook, helemaal trots dat ik zijn vriendin was.D:

    Ewh, yuk. Hou op, dude. T_T


    A decision I will regret, until my dying breath.

    haha, wat een droom. Heb jij geluk dat het niet echt was.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hahahaha. Geloof het of niet, maar toen ik op reis was had ik dat ook gedroomd ;p Ik had verkering met hem, en we lagen op de bank, en ondertussen was ik naar m'n TokioHotel-dvd aan het gapen als een bezetene. En toen kwam z'n moeder hem ophalen, maar wou hij niet met der mee enzo? Hahaha, wéird. -Geen fan trouwens-


    Life begins at the end of your comfort zone

    Zou het iets betekenen?:9~

    TourdeKrulle schreef:
    Zou het iets betekenen?:9~


    Dat mag ik toch hopen van niet, dan ben ik binnenkort dood, dankzij een jongen die twee keer zo klein is én een piepstemmetje heeft.:'D


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dat mag ik toch hopen van niet, dan ben ik binnenkort dood, dankzij een jongen die twee keer zo klein is én een piepstemmetje heeft.:'D

    Dat eerste idee.. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Dat eerste idee.. :9~


    Let op, anders vermoord ik jou eerst!(nerd)


    everything, in time

    hahahah... nachtmerrieeee


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.