• ik heb al wel een titel alleen past het niet goed bij het verhaal... vind ik. nu heet het beautiful vampire. kijk dit is de proloog.

    ‘hallo, mijn naam is Lyra ik ben 216 jaar oud, ik weet niet wat er met me is gebeurd de afgelopen 200 jaar, wat ik wel weet is dat ik ben veranderd in een vampier en geen idee heb wat ik doen moet.’
    het was 1800 ik weet nog dat de pest uit brak en ik mijn hele familie verloor aan die rampzalige ziekte, zelf was ik ook besmet en er was geen greintje hoop meer voor mij. Op een nacht werd ik wakker door iets dat mij aanraakte het voelde heel koud en stijf aan, ik opende mijn ogen maar het was al te laat om te gillen hij sprong naar me toe en beet me, een enorme pijn gleed over mijn lichaam ik kon niet schreeuwen ik kon niet denken niet ademen helemaal niks. Toen ik wakker werd voelde ik me anders, niet ziek meer en niet moe ik verlangde naar bloed waarna ik de hele ziekenboeg dode, ach ze zouden toch sterven…. Maarja ik had geen idee wat ik moest doen en waar ik naar toe moest vluchten dus rende ik het bos in. Nu leef ik nog steeds in het zelfde bos en woon in een groep met nog 5 andere die ook 16 waren toen ze werden gebeten. Het is altijd heel gezellig met kampvuren en muziek, mijn beste vriendin is misty ze was ook bijna gestoven aan de pest maar dan 100 jaar eerder. ik heb zwart haar en ben van Chinese afkomst ik vind mezelf een eeuwen oude schoonheid en ja ik ben soms een bitch maar dat komt omdat ik bang ben dat ze me afstoten en ik kan niet voor mezelf zorgen. Eerder gezegd ik had nooit zo willen worden! Het kwelt me van binnen en verwoest me, meschien ga ik er wel een einde aan maken, maar hoe…..

    iemand ideeën voor een titel?

    OWJA!!!!!!!! DEZE STORY STAAT NIET MEER OP HET ACOUNT LOVEDRAAKJE MAAR OP DEZE:
    http://www.quizlet.nl/users/jasperxjake/
    DUS WIL JE HEM LEZEN GA DAN NAAR DIT ACOUNT EN NIET NAAR MIJN LOVEDRAAKJE(flower)

    en het heet nu: feel the Pain! verzonnen door: SapjeCullen

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:41 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    'The unhappy vampire.'


    *~* Proud Luxury *~*

    feel the Pain!
    ik word een Abo!

    vampires have feelings too
    of
    It feels so strange.


    the plastic made dreams

    Strange feelings

    My strange vampire life


    T O K I O H O T E L < 3

    Strange.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hoi hoi ik heb een titel gevonden genaamt :feel the Pain! door sapjecullen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt