• Aangezien ik vandaag een studiedag had ging ik met mijn moeder en lieve zus voor het eerst naar de Primark! We zijn er eigenlijk nog nooit geweest vanwege het gerucht van kinderarbeid etc. Maar mijn studiedag zat er aan te komen, en toen ik het voorstelde vond mijn moeder het een goed idee, we besloten om achteraf ook nog even naar de Nijhof in Baarn te gaan. Dus wij kwamen aan bij de Primark in Almere, en we wisten niet wat we zagen! Kleding OVERAL voor de goedkoopste prijzen, en ook gewoon leuke kleding! Ik wist dat het goedkoop was, maar zó goedkoop? Eigenlijk dacht ik helemaal niet meer na over de geruchten, en ik ging gewoon mijn gang... Nou ja, eerst moesten we zoeken waar te beginnen.

    Uiteindelijk heb ik met mijn moeder samen, en een sweater van mijn broer voor €162 geshopt haha xD 12 euro boven ons budget.
    Wij beschuldigden de sweater van m'n broer

    Ik wou deze ervaring even met jullie delen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik doe een project over kinderarbeid en slechte arbeidsomstandigheden dus ik zou daar nooit een voet binnen zetten (: ik wil geen pretbederver zijn hoor :'D fijn dat je zoveel hebt gevonden!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I love love love love de primarkt :3
    Ik ben meestal 88% in primarkt kleding


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vind de Primark echt geweldig want het meeste is mijn stijl en ik heb het niet bepaald breed thuis. :]
    Ik haal mijn moeder wel minstens 1x per maand over om mee te gaan en het hoogste wat ik daar heb besteed is volgens mij rond de 120 euro :]


    El Diablo.

    Ik heb een primark nog nooit zo netjes opgeruimd gezien als op die foto:')

    Maar ja, ik vind de primark ook geweldig. De kleding zit ook erg lekker, vind ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben er nog nooit geweest, wik t wel, tho xd


    wat was dit ookalweer

    De kwaliteit is om te huilen.


    nothing is true, everything is permitted.

    Frodo schreef:
    Ik doe een project over kinderarbeid en slechte arbeidsomstandigheden dus ik zou daar nooit een voet binnen zetten (: ik wil geen pretbederver zijn hoor :'D fijn dat je zoveel hebt gevonden!


    I know this tho, hahah. Maar de winkel is te leuk om er weg te blijven. Het is mijn favoriete winkel, kinderarbeid of niet, hahah.
    Goede kwaliteit en zo, altijd tevreden erover ^-^

    Ziet er wel opgeruimd uit hoor, op de foto. Té opgeruimd :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    I know this tho, hahah. Maar de winkel is te leuk om er weg te blijven. Het is mijn favoriete winkel, kinderarbeid of niet, hahah.
    Goede kwaliteit en zo, altijd tevreden erover ^-^

    Ziet er wel opgeruimd uit hoor, op de foto. Té opgeruimd :'D


    Ik ga er nog dieper op in hoor :') en ik hoor van super veel mensen dat het slechte kwaliteit is. Hoe kan het ook anders, aan één dollar per dag en in bloedhete fabrieken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ga er nog dieper op in hoor :') en ik hoor van super veel mensen dat het slechte kwaliteit is. Hoe kan het ook anders, aan één dollar per dag en in bloedhete fabrieken.


    Ik snap niet dat mensen de kwaliteit zo slecht vinden. Ik heb er totaal geen last van. Kan dat ik andere dingen dan hen haal of zo.
    Maar goed, geen zin om een discussie te starten. Bye ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zelfs de dure merken doen aan kinderarbeid, alleen betaal je daar twintig keer zoveel en stoppen ze gewoon meer in eigen zak. Ik was er gisteren ook, ik heb 30 euro uitgegeven en bijna niks gevonden behalve sloffen en sokken.....terwijl ik normaal minstens 150 euro voor alleen mezelf heb.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind de kwaliteit wel goed hoor, maar oké :')


    El Diablo.

    Meh, ze hebben soms wel leuke pop culture kleding, maar ik word altijd helemaal gek van de drukte. Ik koop mijn kleding dan liever online. :')


    Caution first, always.

    SPECS schreef:
    Zelfs de dure merken doen aan kinderarbeid, alleen betaal je daar twintig keer zoveel en stoppen ze gewoon meer in eigen zak.


    Dit dus.
    Ik vind de primark echt geweldig. Helaas is de dichtstbijzijnde best ver weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    Zelfs de dure merken doen aan kinderarbeid, alleen betaal je daar twintig keer zoveel en stoppen ze gewoon meer in eigen zak. Ik was er gisteren ook, ik heb 30 euro uitgegeven en bijna niks gevonden behalve sloffen en sokken.....terwijl ik normaal minstens 150 euro voor alleen mezelf heb.=')


    Dat is echt niet waar :'D ik zeg niet dat alle duurdere merken volledig clean zijn, maar merken zoals de Primark, Zeeman en H&M zijn wel een stuk slechter bezig als hen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    JamesPotter schreef:
    Ik heb een primark nog nooit zo netjes opgeruimd gezien als op die foto:')

    Maar ja, ik vind de primark ook geweldig. De kleding zit ook erg lekker, vind ik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."