• .. maar ik moet leren -_-'

    Ik ben ziek geweest en ik moet mn examens na de vakantie inhalen..
    Géén zin!

    Nog iemand die moet leren ? -_-'

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Cultuur ;) En ik moet wel, met da van Noorwegen..
    Plus, ik heb gisteren reactie gekregen, maar het wordt weer niks.. Al reageerde ik er weer op en duurt het weer ne hele dag..

    Cultuur?
    && "Het word weer niks", hoe bedoelt ge ?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Cultuur?
    && "Het word weer niks", hoe bedoelt ge ?

    Jaaaa, cultuur! Die examenopdracht van kunst? Da's cultuur he! En, we hadden al voor we die top5 moesten afgeven iemand voorgesteld (Peter Jackson) maar die mocht niet.. "hij is enkele jaren geleden al geweest en het is te moeilijk".. Toen hadden we een filmcomposer, die amber en sofia gekregen hebben (we waren met 2) en nu mogen we Richard Taylor van WETA ook al niet..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Jaaaa, cultuur! Die examenopdracht van kunst? Da's cultuur he! En, we hadden al voor we die top5 moesten afgeven iemand voorgesteld (Peter Jackson) maar die mocht niet.. "hij is enkele jaren geleden al geweest en het is te moeilijk".. Toen hadden we een filmcomposer, die amber en sofia gekregen hebben (we waren met 2) en nu mogen we Richard Taylor van WETA ook al niet..

    Ocharme..
    && Ik bedoelde met geschiedenis die grote herhalingstoets dat we hebben hé ;)
    Maar voor cultuur weet ik nog niet of ik iets ga doen in de vakantie...Ik denk het niet...Ik werk toch alleen, dus ik kan eraan werken wanneer ik wil "nzo hé ;) Maar wij gaan eigenlijk wel redelijk off-topic he (A)...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Goddank van niet, die ellende heb ik net achter de rug.
    Ik moet alleen m'n DigiD, inschrijving bij de studie en m'n studiefinancieringsgeval in orde maken.
    De eerste lucht van de wereld van de volwassenen en het STINKT!


    No growth of the heart is ever a waste

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ocharme..
    && Ik bedoelde met geschiedenis die grote herhalingstoets dat we hebben hé ;)
    Maar voor cultuur weet ik nog niet of ik iets ga doen in de vakantie...Ik denk het niet...Ik werk toch alleen, dus ik kan eraan werken wanneer ik wil "nzo hé ;) Maar wij gaan eigenlijk wel redelijk off-topic he (A)...

    Het gaat nog over school, vakantie en wat we moeten doen. Die grote herhalingstest.. Daar leer ik woensdag wel voor of zo..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb Vakantie maar ik heb remediëring voor school en ik moet werken dus... maar de kermis staat hier dus toch nog 1 lichtpuntje


    Change, the only good thing in this world.

    ik leer niet.. (A):$
    kzou het toch eens moeten doen...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.