• De tijd tussen een verloving en een huwelijk is een drukke tijd, maar ook een van de mooiste. Elke dag is een dag dichter naar de grote dag. Louis Tomlinson en zijn toekomstige partner Harry Styles kunnen daar maar al te goed over mee praten, want zij zitten zelf in deze tijd. Beide zijn ze druk bezig met het regelen voor alles wat hun dag perfect zou moeten maken. Maar ondertussen zijn ze beide ook druk bezig met het regelen van de vrijgezellenparty en de huwelijksreis. Deze mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
    De uitnodiging zijn de deur pas uit en de nodige telefoontjes om hulp in te schakelen. Zowel de vrienden als familie van de jongens schieten te hulp, steken de handen uit de mouwen, maar is dat wel zo slim geweest? Was het de verkeerde keuze geweest? Ontstaan er nieuwe relaties tijdens de opbouw naar de grote dag? Komen vriendschappen op sterk te staan tijdens het feesten? Hoe zit het met de ouders die hier op tegen zijn? En wat als blijkt dat iemand in het midden de bruiloft probeert te verpesten, omdat diegene met zijn gevoelens in de knoop zit? Valt de dag in het water of weet iedereen zich in te houden, om het perfect te laten verlopen?



    Rollen:
    [Naam - Speler]
    Het koppel:
    - Harry Edward Styles - Bergling
    - Louis William Tomlinson - KiliOfDurin

    Vrienden en familie:
    - Liam James Payne - Kendizzzzle
    - Niall James Horan - Legolas
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco
    - Marcel Styles - SnowfIake
    - Shaney April Styles - Whisperings
    - Jeremy Darren Tomlinson - Oceanus
    - Sarah Felicia Tomlinson - Malcolm


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin of Nialler maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het Begin:
    Harry en Louis zijn thuis in Manchester hun trouwdag, vrijgezellenfeestjes en huwelijksreis aan het plannen. Ondertussen zijn de anderen ook bezig met dingetjes voor de trouwdag of drama's in hun eigen leven. De trouwerij is over 1 maand en de spanningen beginnen nu zeker langzaam aan hoog op te lopen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:39 ]


    Bowties were never Cooler

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [MT]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (MT)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Met mijn laptop in mijn ene hand en mijn telefoon in mijn andere sprong ik over de bank om er daarna op te ploffen. "Haz! Kom je?! Dan kunnen we onze vrijgezellenfeestjes plannen!" riep ik door het huis. Ik had niet heel vaak vrij, dus uit mijn vrije dagen wilde ik het meeste halen. Zeker nu de trouwdag zo dichtbij kwam. Ik werd ook nerveuzer met de dag, al werd ik hier vooral extreem druk van. Dat was ik normaal al, maar het werd nu alleen maar erger. Mijn hond rende als een malloot door de kamer en sprong toen op mijn schoot om mijn gezicht te gaan likken. Ik grinnikte en likte hem terug, waardoor hij ermee ophield en verder ging met rennen en proberen om Harry's hond ook druk te krijgen. Ik opende mijn laptop en opende de bestanden voor de trouwerij. "Hazza! Ik mis je!" gilde ik nog eens door het huisje. Het was niet veel, maar het was ons thuis tot Harry zijn studie had afgemaakt en ik de mijne. Ik zou alleen niet beginnen voor hij klaar was, want mijn inkomen was nu hetgeen wat ervoor zorgde dat ons huishouden kon draaien. Daarbij was een trouwdag ook niet gratis, al hadden we een hele lieve familie. Ik wilde eigenlijk niets aannemen. Overwerken hielp gelukkig wel met het geld wat we nodig hadden.


    Bowties were never Cooler

    [Mon topico. Okayy, waar kan Zayn zijn, bij wie? Want ik heb geen idee hoe te beginnen]

    [Bij Niall thuis? Op z'n werk?]


    Bowties were never Cooler

    (Zayn kan wel bij Niall zijn)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Knetterdisco schreef:
    [Mon topico. Okayy, waar kan Zayn zijn, bij wie? Want ik heb geen idee hoe te beginnen]


    [Shaney? Om een verrassing voor Hazz & Lou te bedenken ofzo…?

    Edit: Laat maar, Ziall is veel leuker q: Iemand voor Shaney?]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:34 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Kan zij niet iets met haar broer Marcel doen?]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Boven rende ik nog nog half rond als een kip zonder kop om een goed shirt te vinden, voor mijn doen was het vroeg maar voor dit soort dagen moest ik wel een uitzondering maken. 'Ik kom eraan, bijna klaar!' riep ik terug, waarna ik tot mijn grote opluchting nog een van mijn witte knoopjesshirts zag liggen. In een recordtempo trok ik het ding aan en deed niet eens moeite om de bovenste knopen überhaupt nog dicht te maken. Eenmaal dat gefikst trippelde ik de trap af en rechtstreeks naar de keuken. Daar vulde ik de waterkoker en zette het ding aan, om ondertussen een pak koekjes uit een van de keukenkastjes te trekken, niet te vergeten ook twee kopjes. Ongeduldig tikte ik wat met mijn voet op de grond terwijl ik alvast de theezakjes in de kopjes deed. De reden waarom ik het klaarmaakte was omdat het kalmerend was en ik anders ging flippen, stiekem was het ook gewoon lekker maar goed. Na de klik vulde ik beide met water en zette ze op het dienblad samen met de koekjes, suiker en melk. Ik had het gevoel geen tijd te hebben om dat er zelf in te doen. 'Sorry,' piepte ik weer als antwoord terug, en zeulde alle spulletjes mee die ik in de woonkamer op het tafeltje zette, om vervolgens op de bank te hoppen. Ik nestelde me tegen de kleinere jongen aan en trok mijn blote voeten op, te lui geweest om sokken te pakken. Zo kon ik prima meekijken zonder al te alleen te zitten. 'Al wat extra dingetjes bedacht? Of moet ik helpen?' vroeg ik met een ietwat flauwe glimlach. Helpen was leuk, al zou het ook leuk zijn om ideeën te horen die hij zelf had bedacht.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Ziall is wel leuk, maar kan @Legolas dan beginnen? Ik zit op m'n mobiel en kan absoluut geen beginposts schrijven.]

    Kerberos schreef:
    [Mijn topics.]


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson
    Het duurde maar en duurde maar. Ik was echt net een kleuter die zijn moeder kwijt was. Ik keek wat hulpeloos om me heen en riep nog eens dat ik hem miste. Gelukkig kwam mijn verloofde toen snel de kamer in. Direct verscheen er een extreem brede glimlach op mijn gezicht. Ik hield zo veel van deze jongen. Hij was mijn beste vriend en de eerste bij wie ik nog nooit een avontuurtje tijdens mijn pauzes had gehad terwijl we samen waren, wat nu al flink lang was. Deze jongen was bijzonder. Echt heel bijzonder. Hij nestelde zich tegen me aan en ik sloeg een arm om hem heen. Mijn ogen vielen op zijn blote voeten. "Als je maar niet je koude voeten weer tegen mijn warme benen gaat drukken, Styles." waarschuwde ik hem met een schuine glimlach. Ik woelde even door de jongen zijn krullen en keek toen bij zijn vraag naar het eigenlijk lege bestand voor me. Toch had ik wel een idee gehad. Gisteravond en ik had het in mijn telefoon gezet. Ik zocht het snel op en kreeg toen grote ogen. Ik was wel erg slaapdronken geweest, maar we moesten iets. "Misschien dat onze broers kunnen helpen? Zodat we het zelf ook niet weten. Jou broer de mijne en die van mij de jouwe. Met restricties natuurlijk." Ik vertrouwde Jeremy niet helemaal, daarom. Maar een kroegentocht of een tocht naar de stipclub zouden ze allebei toch wel kunnen organiseren? Dan hadden wij ook weer een zorg minder. Ik kroelde zacht achter Harry zijn oor en onder zijn kin, klein katje dat hij eigenlijk was.


    Bowties were never Cooler

    [Wie voor Jeremy?]


    "Family don’t end in blood”