• Ik ga mijn mentor een mailtje sturen mét de waarheid.
    Het probleem is dat ik hier nu al een kwartier naar het lege bericht zit te kijken.
    Ik durf niet!

    Nu moeten jullie me even moed in praten, alsjeblieft (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    denk maar zo

    je hoeft het niet face to face te zeggen
    je kunt het lekker makkelijk in een mail doen, en je ziet hem pas overmorgen ( als je dinsdag naar school moet ;))


    I solemny swear i am up to no good

    Doe dat! Of ik pak die dinosaurus-pleisters gewoon terug af! >:'D


    All this dampness is damp.

    Vertel de waarheid! Het zal zo goed voelen! Dan ben je er vanaf, zul je nooit meer het gezeik horen van 'vertel het nou, wat zit je dwars?' Satisfied, ik weet ff het Nederlandse woord er niet voor.
    Lieve Nouk, doe het voor mij? (huil)


    Life is hard and then we die

    Zet je verstand op nul en begin gewoon te typen. Denk niet aan het moment waarop je het moet versturen, maar typ gewoon wat je moet vertellen. Je weet vast wel wat je moet zeggen (: Je kunt het!


    I clicked my heels and wished for you.

    Meid je kan het! Het zal uiteindelijk goed uitpakken ze kunnen er wat aan gaan doen en jij zal je beter gaan voelen dus het is het waard!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Soldier - Dat is niet aardig Ö

    @Annick - Nou, waarschijnlijk krijg ik dan nog meer gezeik ;x En ik weet dat ik het moet doen en ik wil het ook, maar ik ben stiekem een ontzettende schijtluis (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje, hup Anoukje!

    *Doet dansje*


    I live for the applause, you will die for it.

    Gewoon doen! Hij heeft vast ook alleen maar het beste met je voor.


    Tanya is de beste.