• Zou iemand mij kunnen helpen met het bedenken van tegen argumenten van de stelling:
    De stelling moet wel iets met multiculturele samenleving van nederland te maken hebben
    Nederland zou eigenlijk geen multiculturele samenleving moeten zijn

    Het hoef niet echt deze stelling, maar ik ben niet goed in het verzinnen van stellingen

    Ik heb er al 2:
    in de wet staat dat je niet mag discrimineren, en dat doe je wel door te zeggen dat mensen van andere culturen weg moeten gaan.
    Je zou niet van de lekkere eten genieten die de buitenlanders in Nederland hebben gebracht zoals: roti, shushi, bami, pizza.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:28 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zou geen tegenargument kunnen verzinnen, alleen een tegenargument op het stellen van deze, naar mijn mening, belachelijke stelling. Hoewel het wel een uitdaging is om hier een goed onderbouwde argumentatie uit te pulken. Dit gaat mijn pet te boven, maar succes met het zoeken van argumenten en als ik iets weet, meld ik het.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    uhmm...
    je zou kunnen zegge dat de tradities verloren gaan .


    mijn gsm "le bak" is awesome

    Zo is er geen eigen Nederlandse cultuur meer. Door alle verschillende culturen is de Nederlandse cultuur 'verdwenen'.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    Zo is er geen eigen Nederlandse cultuur meer. Door alle verschillende culturen is de Nederlandse cultuur 'verdwenen'.


    Meltingpot.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dus je moet voor een multiculturele samenleving zijn als ik het goed begrijp?

    -Anders zouden mensen die vluchten uit hun land nergens meer hun eigen leven met eigen geloof, normen en waarden kunnen leiden.
    -Zo leer je mensen uit andere landen beter begrijpen en als je elkaar begrijpt, heb je minder snel ruzie of oorlog

    Zoiets?


    Happy Birthday my Potter!

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Meltingpot.
    Heh?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Heh?


    Zo noem je dat. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rider schreef:
    Dus je moet voor een multiculturele samenleving zijn als ik het goed begrijp?

    -Anders zouden mensen die vluchten uit hun land nergens meer hun eigen leven met eigen geloof, normen en waarden kunnen leiden.
    -Zo leer je mensen uit andere landen beter begrijpen en als je elkaar begrijpt, heb je minder snel ruzie of oorlog

    Zoiets?


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Zo noem je dat. [:
    Oh, ik dacht dat het een of ander buitenlands woord was :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Meltingpot.


    Horen dat niet twee aparte worden te zijn :X


    Happy Birthday my Potter!

    Kidagakash schreef:
    Ik zou geen tegenargument kunnen verzinnen, alleen een tegenargument op het stellen van deze, naar mijn mening, belachelijke stelling. Hoewel het wel een uitdaging is om hier een goed onderbouwde argumentatie uit te pulken. Dit gaat mijn pet te boven, maar succes met het zoeken van argumenten en als ik iets weet, meld ik het.


    Alvast bedank:)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 8:44 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.