• Jup, zoals je hier kunt lezen.

    Maar ik heb het contract nooit getekend, omdat het boek pas gedrukt wordt als er vijftien bestellingen worden geplaatst.

    Mijn moeder heeft er geen vertrouwen in, omdat ze er bijna zeker van is dat ik nooit aan vijftien bestellingen zal geraken. Om eerlijk te zijn, kan ik haar hier geen ongelijk in geven.

    Hier hebben bijvoorbeeld héél veel mensen zitten zeggen dat ze het zéker gaan kopen, maar nog geen kwartje daarvan spreekt waarschijnlijk de waarheid.

    Daarom wil ik nu dus een lijstje met mensen maken die het wél menen en het dus ook zeker gaan kopen.

    Het boek met kortverhalen gaat rond de 100 pagina's bevatten en zal zo'n €16 / 17 gaan kosten, exclusief verzendkosten. Veel, niet? Dat is ook de reden waarom ik waarschijnlijk niet aan mijn bestellingen zal geraken.

    Verzendkosten
    Nederland: €2.76
    België: €3.96

    Naja, voor degenen die het er wel voor over hebben, zeg het hier dan even, maar zorg ook dat je het dan écht meent, anders kan ik straks alles gaan bijpassen met m'n zakgeld en daar heb ik het geld absoluut niet voor.

    Mensen die Kopen
    KirstenSnaps
    Phineas
    Wasteland
    Joselyne
    MakeBelieve
    Psychic

    En als jullie toch niet kopen, kom ik jullie achterna met een vorkje. :Y)


    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 22:06 ]

    Ik wil hem graag kopen, maar of ik het mag is iets anders. Even thuis overleggen okay?


    -

    Reaper schreef:
    (...)
    Wél het contract goed doorlezen he :'3 óók de kleine lettertjes :3

    Mijn ma geeft weer zo'n verschrikkelijk voorspelbaar antwoord; Dat bespreken we later nog wel. Nou, ik zeg het je dus wel als ze het wil kopen voor me en je me op de lijst kunt zetten :3

    Ja, door de kleine lettertjes heb ik nog niet getekend. :3

    En isgoed, dan hoor ik het wel van je. :Y)

    MakeAWave schreef:
    Ik wil het wel kopen maar aleen via de winkel zelf

    Het is via de online winkel van Free Musketeers. _O_

    MakeBelieve schreef:
    Ik wil hem graag kopen, maar of ik het mag is iets anders. Even thuis overleggen okay?

    Alrightie. :3

    Prodigy schreef:
    (...)
    Alrightie. :3

    echt super gaaf dit! :Y)


    -

    Phineas schreef:
    En wat nou als je zeker weet dat je 15 bestellers hebt? : D
    Meteen dat contract ondertekenen of..? :9~
    Oh ik vind dat echt zo stoer :3

    Nou, als ik er zéker vijftien heb, ga ik inderdaad tekenen. :3

    Mwhaha. Ik heb geen geld. -gaat aan mama vragen of ze dat wilt betalen voor me-


    Some people make the world special just by being in it

    Probeer je famillie ook even! :Y)
    En ik wil hem opzich wel kopen maar ik heb er geen geld voor en ben niet echt zo'n lezer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, als ik er zéker vijftien heb, ga ik inderdaad tekenen. :3

    Whoaaaaaaaa - flipt -
    Ik wil hem nu! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ferb schreef:
    Mwhaha. Ik heb geen geld. -gaat aan mama vragen of ze dat wilt betalen voor me-

    Haha, isgoed. _O_

    NYC schreef:
    Probeer je famillie ook even! :Y)
    En ik wil hem opzich wel kopen maar ik heb er geen geld voor en ben niet echt zo'n lezer.

    Nou, mijn familie koopt er hooguit twee. ._.

    Maaar, toch bedankt in ieder geval! :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, mijn familie koopt er hooguit twee. ._.

    Maaar, toch bedankt in ieder geval! :Y)

    Naja twee dichterbij de 15 en dan nog wat van je vrienden vragen?
    Geen dank! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jolien, even iets; ik zou als ik jou was er voor de zekerheid toch wel meer dan 15 verzamelen want er zijn er tóch altijd nog een paar die uiteindelijk blut zijn, niet meer mogen etc. ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    Jolien, even iets; ik zou als ik jou was er voor de zekerheid toch wel meer dan 15 verzamelen want er zijn er tóch altijd nog een paar die uiteindelijk blut zijn, niet meer mogen etc. ;x

    Ja daarom. :3

    Mijn familie reken ik twee en dan misschien nog enkele vrienden. Maar die reken ik niet bij die vijftien, want straks zijn er toch nog mensen die niet bestellen. ._.

    NYC schreef:
    (...)
    Naja twee dichterbij de 15 en dan nog wat van je vrienden vragen?
    Geen dank! :Y)

    Nou, die reken ik niet bij de vijftien, maar als reserve. Want straks zijn er toch een paar die niet bestellen en dan zit ik daar met mijn contract. :')