• Jup, zoals je hier kunt lezen.

    Maar ik heb het contract nooit getekend, omdat het boek pas gedrukt wordt als er vijftien bestellingen worden geplaatst.

    Mijn moeder heeft er geen vertrouwen in, omdat ze er bijna zeker van is dat ik nooit aan vijftien bestellingen zal geraken. Om eerlijk te zijn, kan ik haar hier geen ongelijk in geven.

    Hier hebben bijvoorbeeld héél veel mensen zitten zeggen dat ze het zéker gaan kopen, maar nog geen kwartje daarvan spreekt waarschijnlijk de waarheid.

    Daarom wil ik nu dus een lijstje met mensen maken die het wél menen en het dus ook zeker gaan kopen.

    Het boek met kortverhalen gaat rond de 100 pagina's bevatten en zal zo'n €16 / 17 gaan kosten, exclusief verzendkosten. Veel, niet? Dat is ook de reden waarom ik waarschijnlijk niet aan mijn bestellingen zal geraken.

    Verzendkosten
    Nederland: €2.76
    België: €3.96

    Naja, voor degenen die het er wel voor over hebben, zeg het hier dan even, maar zorg ook dat je het dan écht meent, anders kan ik straks alles gaan bijpassen met m'n zakgeld en daar heb ik het geld absoluut niet voor.

    Mensen die Kopen
    KirstenSnaps
    Phineas
    Wasteland
    Joselyne
    MakeBelieve
    Psychic

    En als jullie toch niet kopen, kom ik jullie achterna met een vorkje. :Y)


    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 22:06 ]

    Hmm ik weet niet? :$ best wel duur voor een boek zeg maar. mijn boeken kosten meestal iets van 15 euro max?


    We can only learn to love by loving.

    En als je niet aan de 15 komt, koop ik er wel twee :Y) ghehe


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, die reken ik niet bij de vijftien, maar als reserve. Want straks zijn er toch een paar die niet bestellen en dan zit ik daar met mijn contract. :')

    Ja dat is wel slim! :Y) Wel kut je je er eerst 15 moet verkopen zeg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prevail schreef:
    Hmm ik weet niet? :$ best wel duur voor een boek zeg maar. mijn boeken kosten meestal iets van 15 euro max?

    Ja, daarom juist. ._.

    Maar de boeken die jij normaal koopt, zijn eigenlijk ook prijs. Maar boekenwinkels en winkels zoals Bol.com krijgen extra korting, vandaar dat ze dan goedkoper worden.

    En dat heb ik dus niet. ._.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat is wel slim! :Y) Wel kut je je er eerst 15 moet verkopen zeg!

    Dat is een regel om zeker te zijn dat de uitgeverij er geen verlies aan gaat lijden. ._.

    Phineas schreef:
    En als je niet aan de 15 komt, koop ik er wel twee :Y) ghehe

    Dat wordt duur. :'DDD

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is een regel om zeker te zijn dat de uitgeverij er geen verlies aan gaat lijden. ._.

    Ja dat snap ik maar het blijft wel kut. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik maar het blijft wel kut. :Y)

    Joah. (cat)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat wordt duur. :'DDD

    Niet zeggen ;x
    Ik heb op dit moment geld teveel en een ontzettend groot gat in mijn hand :Y) Dus moedig me nou aan (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Phineas schreef:
    (...)
    Niet zeggen ;x
    Ik heb op dit moment geld teveel en een ontzettend groot gat in mijn hand :Y) Dus moedig me nou aan (krul)

    Okéos!

    HUP DORIEN, HUP! (flower)

    Het is niet dat ik genoeg geld heb maar ik denk niet dat ik het boek ga kopen. Misschien dat héle goede reacties me nog kunnen overtuigen. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou het heel graag kopen, maar dan moet ik toch even gaan smeken bij mijn mama ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Zet mij maar op de lijst, het mag! :Y)


    -

    Poseidon schreef:
    Het is niet dat ik genoeg geld heb maar ik denk niet dat ik het boek ga kopen. Misschien dat héle goede reacties me nog kunnen overtuigen. (krul)

    Haha, nou, het is ook vrij duur voor een boekje. (krul)

    Pearls schreef:
    Ik zou het heel graag kopen, maar dan moet ik toch even gaan smeken bij mijn mama ;D

    Haha, als het mag, hoor ik het wel! :'D