• Ik weet, dat alsj een jongen ziet huilen dat hij direkt een mietje is of homo, of zwak, maar eigenlijk is dit niet zo. Wij zijn ook maar mensen, en soms kunnen we het ook niet ondrdrukken. 5minuten geleden had ik ontzettend zin om tranen te laten, dus deed ik dat ook.

    dus wat vinden jullie van jongens die af en toe huilen ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 1:50 ]


    The only thing that's worse than one is none.

    Jongens hebben ook gevoelens. Er is niets mis mee. (:
    Ik houd er juist niet van wanneer jongens zichzelf gaan verschuilen achter een 'stoere' uitstraling, en iedereen om zich heen gaan uitschelden en bekritiseren. (Tenzij ze daar een persoonlijke, goede reden voor hebben natuurlijk.) Iedereen moet zichzelf kunnen zijn, en geaccepteerd worden om wie hij of zij écht is. Als jongens willen huilen, hebben zij volgens mij ook een arm om hun schouders nodig. Niemand heeft iets aan vooroordelen of kritiek, wanneer je huilt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 17:32 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    mijn ex heeft veel in mijn bijzijn gehuild, ook een paar keer om mij, en ik vind het niet erg, ik vind het ergens wel lief, want ze kunnen zo stoer zijn, en dan zo huilen, ergens vind ik het wel lief, en helemaal niet erg ! ! !

    Wat, mogen jongens geen gevoelens meer hebben? :(

    Maggot schreef:
    Ik vind het normaal dat jongens huilen, die laten tenminste emoties zien. Jongens die nooit huilen proberen zich groot te houden, en dan veranderd hun houding, dan gaan ze heel stom staan. Dan maar huilen hoor ^^

    Ik vind het wel moeilijker om iets te doen als een jongen huilt,dan voel ik me best wel ongemakkelijk. Maar het heeft iets.

    Ik vind het niet erg. Ze zijn mensen, net als meisjes en meisjes mogen zovaak huilen als ze willen. Dus waarom jongens niet? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jongens die wenen zijn moedig vind ik
    Vele jongens vinden het moeilijk, zijn te trots of willen gewoon niet wenen.
    Maar eigelijk is er niets mis mee.
    Jongens die huilen zij ook wel schattig =D


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Sommigen huilen nu eenmaal sneller dan anderen. En het geslacht heeft er niks mee te maken. Het kan zijn dat bevoorbeeld een bepaalde jongen sneller gaat huilen dan een bepaald meisje. We zijn àllemaal verschillend. En trouwens, ik vind een jongen die huilt best wel schattig ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Normaal,alle mensen huilen,dus waarom is het zo vreemd?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het best schattig soms.

    Niks mis mee [:

    stiekem vind ik het best schattig


    Get back motherfuckerz'

    schattig;$

    Een meisje zou mogen huilen, maar een jongen niet?
    Nee, jongens mogen ook best huilen hoor D:
    Alleen niet te veel ofzo, maar dat mag een meisje ook niet!

    Ik vind dat net zo normaal als dat meisjes huilen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn vriend moest laatst huilen, en ik voelde me eigenlijk best fijn dat hij dat aan míj liet zien!
    Dat heeft hij nog nooit bij een ander meisje gedaan!
    Jongen die huilen hebben een hart!
    @
    xDeathBreath schreef:
    Jongens die huilen hebben een hart ;dd


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Rifles schreef:
    Jongens die huilen vind ik lief.